Mistä löytäisin suomenruotsalaisen miehen?
Pitävät parempaa huolta ulkonäöstään kuin perus Pena-juntit, harvemmin alkoholisoituneita kuin kantasuomalaiset miehet, lompakko yleensä paksumpi...Seksissä eivät ainoastaan jyystä edes takas vaan ymmärtävät esileikin tärkeyden. Mistä löytäsisin ihana suomenRuotsalaisen "kieli"taidokkaan miehen, ovatko jossain tietyissä baareissa stadin alueella?
N31
Kommentit (43)
Svenska klubbenilta, Pörssiklubista, purjehdusseuroista.
Tammisaaresta, Hangosta, Paraisilta?
Suomenruotsalaisen miehen kirjoittama provo/mainos!
Lisäksi me suomenruotsalaiset olemme bättre-kultur-folk:ia, naiset kiinnostaa enemmän kuin lenkkimakkara+lätkämatsi . Tule vaan tuonne iso roban alueelle baarihoppailee, sieltä meitä löytyy :)
Rantaruotsalaiset löytää rannasta.
Mä löysin omani baarista. Kerran näin myös yhden Citymarketissa, että hengaiskohan ne siellä sitten. Ovat aika piilossa nyt tähän aikaan vuodesta, kunnes purjehduskausi taas alkaa. Vesillelaskun aikaan niitä saattaa saada satama-alueilta ihan haavilla tai verkolla.
Onnea vaan heteromiehen etsintään niistä piireistä.
Hae opiskelemaan Hankeniin, Arcadaan, Noviaan, yms. tai edes jonnekin yksittäisille kursseille. Sieltä ei juuri muita löydykään.
Tosin en sanoisi että suomenruotsalaiset miehet sen kummempia ovat. Ehkä avoimempia noin ylipäätään ja kohteliaampia, mutta muuten hyvin tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
:D
Olen otettu. Olen siis suomenruotsalainen 32v mies. Kavereistani puolet on ihan pelkästään suomenkielisiä ja en kyllä eroa millään tapaa heistä....muuta kuin sillä että puhun äidilleni ja sisaruksille ruotsia. Ja nyt myös omalle pojalleni.
rahastahan me suomenruotsalaiset emme puhu, joten en maininnut erona, että minulla on 18 miljoonaa euroa rahaa ja pappa on 8 suuryrityksen johtokunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Malmöstä?
Sieltä löytyy "ruotsalaisia".
En ole huomannut mitään eroa, paitsi suomenruotsalaiset ovat sisäsiittoisempia mikä vähän älykkyydessä ja käytöksessä näkyy. Juoppoja on heissäkin paljon.
Veneestä yleensä löytää. Jatkosodan aikaan ko. porukka lähti rintamalta pakoon ja soutivat Ruotsiin.
Svenska klubben. Hinkkaat vähän sun perusruotsia ensin niin tykkäävät kun yrität puhua edes hieman ruotsia. Ja ykköset päälle ku sinne meet. Flirttailet ja otat tarjotut drinkit vastaan viettelevän hymyn kera. Jossain vaiheessa sanot että sulla on samppanja pullo kotona. Toivottavasti et ihan missään köyhis alueella asu koska muuten eivät tule. Ainaha voit sit yrittää änkeytyä sen tyypin himaan. Tosin monet suomruottalaiset miehet on jo varattuja, mut sehän ei pientä sekstailua estä.
Osaamalla ruotsia. Pitää tietää esim. että mitä seuraava lause tarkoittaa: "Kva häitr he... it ere je naa ti gårrr baket ein aadär viko he". Tällöin voit mennä flirttailemaan miehille esim. Pietarsaaren torilla.
:D
Olen otettu. Olen siis suomenruotsalainen 32v mies. Kavereistani puolet on ihan pelkästään suomenkielisiä ja en kyllä eroa millään tapaa heistä....muuta kuin sillä että puhun äidilleni ja sisaruksille ruotsia. Ja nyt myös omalle pojalleni.