Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä tästä puuttuikin. Mies lähettänyt munakuvan yhteiselle tutulle joskus yöllä!

Vierailija
29.11.2020 |

Omaa muistikuvaa tapahtuneesta ei kuulemma ole koska oli hirveän kovassa humalassa ja on yhä. Ei siis tiedä miksi on lähettänyt, arvelee halunneensa vain kuvata itseään ja vahingossa lähteneen. Kuulemma tallettaa joskus näitä kuvia itsestään ja puhelimessa oli useampia munan kuvia pitemmältä ajalta (onko muka normaalia?)Olen niin hirveän vihainen!!! Juominen pitää ainakin saada nyt poikki ja puhelimen käyttöä ilmeisesti minun valvottava hieman.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kiihottaa kuvailla ja katsella omaa elintään.

Vierailija
2/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se muna ei nyt ole ihan mikään pieni, vaan todella suuri, ystävä varmasti alkaa piirittämään miestä. Itkettää.

Ap

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se muna ei nyt ole ihan mikään pieni, vaan todella suuri, ystävä varmasti alkaa piirittämään miestä. Itkettää.

Ap

Mahtuiko se edes kokonaan kuvaan?

Vierailija
4/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strutsin muna?

Vierailija
5/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä lapset? Onko niillä nyt itkuntuhruiset silmät? Isi on munakuvia lähettelevä sika, lasu pitäisi tehdä.

Vierailija
6/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttikö maisemakuvatoimintoa tai laajakuvalinssiä?

Vierailija
7/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laittaa tänne jonkun niistä kuvista, kiitos. Mä en ole nähnyt isoa munaa pitkään aikaan.

Vierailija
8/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakuvia joskus saaneena voin lohduttaa ap että (jos nyt unohdetaan yleisesti ottaen munakuvien yökköys) niin kuvasta on äärimmäisen vaikea arvioida vehkeen kokoa jos vieressä ei ole suunnilleen mittanauhaa johon verrata. Hullut miehet vielä lähettävät lähikuvia joista on vielä vaikeampi arvioida pituutta/leveyttä.

Eräs herrasmies lähetti minulle kännissä kuvan omastaan (seurustelimme jo silloin mutta ei oltu edetty sinne asti). Annoin armon käydä ja en lopettanut seurustelua kun oli oikeasti kauhuissaan tajuttuaan mitä oli tehnyt. Ihmettelin mielessäni mikä tarve tuolla oli lähettää kalunsa kuvaa mutta kun lopulta päädyimme ”sinne asti” housuista paljastui todella paksu ja normaalia hieman pidempi vehje (yhtään liioittelematta oli huomattavasti lenkkimakkaraa paksumpi). Tuota ei millään pystynyt toteamaan lähetetystä kuvasta. Ei siis millään.

Joten tuskinpa ap ystäväsikään tajuaa kokoa kuvasta. Tämä herrasmies muuten ihmetteli miten en ollut kokoa ymmärtänyt aikaisemmin kun ”mähän lähetin sen kuvankin just siksi että en malttanut odottaa että tietäisit minkä kokoista on tarjolla” 🤣

Vierailija
9/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa piirittämään 😂😂 joojoo. Useinhan naiset on ihan innoissaan ja kuumina, kun saa munakuvia. Etenkin humalaisten ukkomiesten kuvat on niin hot .

Vierailija
10/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä nyt ensin onko se joku virus, ainakin facessa niitä on jatkuvasti ja koko käyttäjätili pitää lakkauttaa jos aikoo eroon.. Vai oikeasti itse lähetetty. Jos on niin mies pyytää anteeksi käytöstään häneltä kelle kuvan lähetti, eiköhän siinä ole ihan riittävästi ja tuskin toisen tekee samaa temppua.

Vierailija
11/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkistaisin kyllä ne kaikki kuvat, että ovat varmasti miehen omasta vehkeestä, eikä toisten miesten... ei kuulosta normaalilta ollenkaan että puhelimessa on mulkkujen kuvia...

Vierailija
12/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole ap ja tuollaiset ongelmat eivät ole tässä nyt päällimäisenä mielessä.

Vierailija
13/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä että miten tämä tuli ilmi?

Vierailija
14/14 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän tuo nyt ole kovin erityistä tai edes vaarallista. Ärsyttää tietysti jos oma mies niitä kavereille lähettelee, mutta parempi niin kuin että menisi itse sitä sinne heiluttelemaan. Itsekin olen saanut ja saan välillä jotain tuollaisia kikkelikuvia, mutta en niistä sen enempää jaksa stressata. miehet on miehia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi