Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voit muuttaa kolme asiaa elämässäsi NYT. Mitkä muuttaisit?

Vierailija
07.04.2014 |

Palaisin takaisin teini-ikään ja opettelisin syömään oikein.

Palaisin takaisin esikoiseni raskausaikaan ja söisin oikein.

Palaisin takaisin kahdeksan vuoden takaiseen normaalipainoon ja jatkaisin terveellisesti syömistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, Isän juominen, turha murehtiminen pois.

Vierailija
22/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini olisi kuollut, asuisin eri paikkakunnalla ja olisin saanut sieltä töitä. Ensimmäinen on nimittäin täältä lähdön edellytys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 15:11"]

Haluaisin laihtua 20 kg, päästä veloistani ja saada paljon parempaa palkkaa, esim. 10 000 e/kk käteen olis sopiva :), ja sitten haluaisin paremman parisuhteen lasteni isän eli aviomieheni kanssa.

[/quote]

Tähän vielä että kaksi ekaa on mahdollista itse saavuttaa, mutta kolmas vaikuttaa lähes mahdottomalta :(

Vierailija
24/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rikas, minulla olisi Suomen upeimmat hiukset luonnostaan ja olisin superälykäs.

Vierailija
25/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Olen todella tyytyväinen elämääni. Tietysti jos voisin taikoa vielä lisää rahaa ja vapaa-aikaa ja terveyttä, niin kelpaisivathan ne. Käänteinen tärkeysjärjestys.

Vierailija
26/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäni katoaisi, lapseni olisi jo täysi-ikäinen ja mieheni olisi kypsempi.

Vierailija
27/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minulla olisi kohtuupalkkainen, mieluisa työ, eikä tätä perkeleen pätkätyö-työttömyys-pätkätyö -kierrettä.

- Oma koti, asutaan nyt vuokralla. Tää on hyvällä paikalla ja kohtuuhintainen, mutta parille lisähuoneelle olisi kyllä tarvetta. Isompia vuokra-asuntoja ei täällä ole tarjolla, sinänsä mun ei oo pakko omistaa yhtään mitään.

- Kuntoiluinnostus joka johtaisi painon alenemiseen. Olen terve, kaikin puolin jos ei kilpirauhasen vajaatoimintaa johon on lääkitys, lasketa, mutta ylipainoa on. Se olisi kiva saada alas innostumalla jostain liikunnasta.

Vierailija
28/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin löytänyt unelma-ammattini ja tekisin itselleni mielekästä työtä 2500-3500 euron kuukausipalkalla, odottaisin työviikkoa sunnuntai-iltana innoissani - en kauhulla.

Mieheni haluaisi isäksi ja tehdä lähitulevaisuudessa vähintään yhden, enintään neljä lasta kanssani.

Miehelläni olisi useampia ystäviä ja rakas harrastus, jotka toisivat hänen arkeensa lisää iloa (eikä hänen tarvitsisi hukuttaa yksinäisyyttään liialliseen työntekoon).

Vierailija
29/29 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.kymmenen miljoonaa tilille

2.olisin tutustunut mukavampiin kavereihin

3.vanhempani ja muu sukuni saisi lisää rahaa ja olisivat terveitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi