Apua! Meidän eteiseen on ilmestynyt vieraat naisten kengät.
Huomasin koiraa käyttäessä, että on ihan vieraan näköiset naisten kengät ja takki naulakossa. Taitaa pojalla olla seuraa.
Pitääkö tässä nyt tehdä jotakin? Teenkö aamupalaa enemmän vai mitä? Ei ole ikinä ollut täällä tyttöjä tai poikia tuossa mielessä käymässä
Kommentit (16)
Ota nyt rauhallisesti, ehkä on vain seksiseuraa joka hipsii vähin äänin pois. Tai sitten on tyttöystävä jota ei ennen ole vielä esitellyt. Kyllä ne nuoret itse näyttää mikä on homman nimi
Älä ainakaan herätä ja tuppaudu esittelemään itseäsi. Näin isäni hoiti vastaavan tilanteen. Tosin olen nainen ja minulla oli eka poikaystävä käymässä
Joskus iltapäivällä saattaa joku kömpiä sieltä pojan huoneesta, elä niinku tavallisesti, vieras ei ole sinun vieraasi.
Kai ne osaa itse jääkaapista aamupalaa ottaa, sitten kun heräävät? Toivottavasti et ole pojastasi niin avutonta kasvattanut että tarvitsee siihen vielä vanhempiensa apua? Itse tein aamupalani n. 6 vuotiaasta asti.
Tee kunnon aamupala, asettele tarjottimelle, ota kuva facebookiin "pojan ensimmäinen tyttöystävä käymässä", hiivit mahdollisimman hiljaa pojan huoneeseen, läväytät oven auki ja huudat: toin teille vähän aamupalaa, ettei energiat pääse loppumaan... ;)
Onko kyseessä siis jonkun 14-vuotiaan kaveri vai 20-vuotiaan yhden yön juttu? Oli mikä oli, elä niin kuin vierasta ei olisikaan
Poika on siis 16. Osaa varmasti ottaa itsekin, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää että millainen tyttö siellä on. Ap
Tyttis kirjoitti:
Älä ainakaan ala lässyttämään.
Tämä :DD
Vierailija kirjoitti:
Poika on siis 16. Osaa varmasti ottaa itsekin, mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää että millainen tyttö siellä on. Ap
Ei ihme, jos poika jää peräkammaripojaksi tai muuttaa heti pois, kun vain mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei sinulle kuulu. Varo ettei poika koe sua liian tungettelevaksi, voi välit kärsiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei sinulle kuulu. Varo ettei poika koe sua liian tungettelevaksi, voi välit kärsiä..
Niin ja asia sulle kerrotaan kun aika on, jos jotain erityistä tuossa on
Pojalla pippeli jöpöttää. Ei kannata rynnätä huoneeseen
Rauhoitu, ei ne ennen puoltapäivää sieltä nouse.