Uudelleensynnyttäjät, supistuksista...
Eli onko supistukset tuntuneet samoissa paikoissa (mahassa /selässä /molemmissa /jossain muualla, missä?) joka synnytyksessä?
Onko synnytyksenne alkaneet samalla tavalla joka kerta (esim lapsiveden menolla)?
Kommentit (3)
Esikoiselta supistukset tuntuivat mahassa ja synnytys alkoi noilla säännöllisillä suppareilla ja kovilla sellaisilla,kun taas kakkosen supistukset tuntuivat enemmän selässä ja koko synnytyksen aikana eivät olleet harjoitussuppareita kovempia,ja tämä synnytys kanssa alkoi säännöllisillä supistuksilla.Esikoisen synnytys kesti 5h20min ja kakkosen synnytys tasan 2h.Joten minulla siis molemmat synnytykset olleet täysin erillaisia noita säännöllisiä supistuksia lukuunottamatta.Nyt jännitääkin jo valmiiksi vaikka on vielä pitkä matka synnytykseen että millainen tulee olemaan tämä kolmas synnytys.Voimia sinulle tulevaan koitokseen.
Tari rv 7
Mietin juuri tätä, että saankohan tässä tulevassa synnytyksessä yhtä " helpot" supistukset kuin ensimmäisessä. Helpot siksi, että ne tuntuivat vain alamahassa ja olivat siksi jotenkin hallittavissa, tiesi mihin kohti pian sattuu eikä kohta muuttunut koko synnytyksen aikana lainkaan. Sanoinkin silloin miehelle, että kamalaa, jos näitä kipuja tuntuisi yhtä aikaa selänkin puolella!
Synnytys alkoi lapsiveden menolla, nyt toivoisin suppareita, koska olen tod.näköisesti esikoisen kanssa kaksin kotosalla ja veden meno voi olla lapselle pelottavakin kokemus. Tottakai myös se, että äitiin sattuu, voi pelottaa, mutta katsotaan nyt.
Neeuska rv 38+2
Mulla näin, esikoinen supisuksilla alkoi synnytys ja tuntuivat eniten selässä. Kuopuksen kanssa sama juttu =)
M?Pojat 1 ja 5