Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte juotua piimän oksentamatta????

Vierailija
28.11.2020 |

Jos haluaa juoda maitohappobakterien takia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä on hyvää!

Vierailija
2/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jotain muuta hapanmaitotuotetta. Tai laita piimään puolet vettä tai kivennäisvettä. Saat huitua, joka on mainio janojuoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lisään piimään aina noin kolmasosan vettä. On paljon paljon paremman makuista ja raikkaampaa.

Vierailija
4/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen ammatiltani kokki enkä ole ollenkaan ruokarajoitteinen muuten, mutta piimää en voi sietää. Haju, koostumus, ihan kaikki on pielessä siinä. Harvoin mua ällöttää mikään, mutta piimä inhottaa ihan pelkästään muiden juodessa sitä tai tiskatessani töissä piimälaseja. Ota, ap, purkista ne maitohappobakteerit, äläkä kiusaa itseäsi piimällä.

Vierailija
5/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Olen ammatiltani kokki enkä ole ollenkaan ruokarajoitteinen muuten, mutta piimää en voi sietää. Haju, koostumus, ihan kaikki on pielessä siinä. Harvoin mua ällöttää mikään, mutta piimä inhottaa ihan pelkästään muiden juodessa sitä tai tiskatessani töissä piimälaseja. Ota, ap, purkista ne maitohappobakteerit, äläkä kiusaa itseäsi piimällä.

Ihan sama juttu! Olin vuosia palvelutalon keittiössä töissä ja ainoa mikä sai voimaan pahoin oli tiskivuorossa ollessa ne piimälasit. Kesähelteellä pystyi tyhjentämään bioastiat sinne pihan perällä haisevaan emoastiaan ilman ongelmia, mutta ne piimälasit...

T: kokki evp

Vierailija
6/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää jo ajatuskin tekemästäsi ruuasta. Muka kokki. Hyi helvetti!

Vierailija
7/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan lasista suuhuni ja nielen

Vierailija
8/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää jo ajatuskin tekemästäsi ruuasta. Muka kokki. Hyi helvetti!

Mikä sua nyt noin suututtaa? Tuskin piimäinhoni vaikuttaa siihen miten teen ruokaa.

Vierailija
9/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä juon litran vapaan lehmän ab piimää. Hyvää on ja vatsa kiittää.

Vierailija
10/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ab piimän joukkoon sitruunamehua ja sokeria niin saa juotua.

Vierailija
11/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko hankkia ne piimästä? Maistuisiko jugurtti paremmin?

Vierailija
12/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimä on ihanaa, etenkin tuoreen ruisleivän kanssa. Suomalaiset pitävät happamasta. Jos et pidä, olet ruotsalainen tai irakki.

Vierailija
13/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaikka niitä maitohappopillereitä sitten.

Vierailija
14/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sokerijugurttia maun mukaan sekaan. Sillä saa jokainen säädettyä sopivan sekoitussuhteen, jos toinen on liian ankeaa ja toinen imelää.

Vierailija
15/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä väkisin juo piimää. Itse en voi sietää mitään hapanmaitotuotteita enkä niitä siis käytä. Ei ihminen niitä mihinkään tarvi. Jos on vatsavaivoja ja haluaa probiootteja, niitä saa valmisteista tablettimuodossa.

Vierailija
16/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kauheasti maustamattomasta jogurtista eroa. Toinen juodaan ja toinen lusikoidaan.

Mä tykkään piimästä, viilistä, maustamattomasta jogurtista ym. hapanmaitotuotteista, mutta ei kai sun ole pakko piimää juoda jos et tykkää.

Vierailija
17/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan juo. 

Vierailija
18/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton piimä on toisinaan ihanan raikasta juotavaa.

Riippuu tosin merkistä, kaikki piimät ei ole hyviä.

Vierailija
19/19 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan juomatta jos et tykkää piimästä, ne bakteerit kuolevat kuitenkin mahahappoon. Jos ne kuitenkin selviäisivät ja kolonisoisivat suoliston, niin ei ole selvää onko se turvallista.