Voi vehje. Panin anoppia
On vähän paska fiilis. Tultiin eilen anopin mökille laitteleen paikkoja kesäkuntoon. Ja tietysti lämmitettiin sauna ja kun mentiin kaikki yhtäaikaa niin miehinen olemus heräsi eloon. Vaimo lähti pikaisesti saunasta ylös mökille ja huikkasi vielä että olkaa " ihan rauhassa". No tietysti kun viinaa oli veressä niin piti alkaa pesemään anopin selkää. Ja kun anoppi pese mun selkää, tottakai kalu pystyyn. Vähän aikaa kun jutut meni seksin puolelle niin ei kun asiaan ja anoppi pesuhuoneen penkille. Minä jalkojen väliin ja ei kun liemet sisään. Nyt on tosi paha morkkis!! Onko kohtalotovereita???
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:25"]
Minä jalkojen väliin ja ei kun liemet sisään.
[/quote]
Ai, Liemiherra taas liikenteessä. Ei olekaan hetkeen nähty eikä suoraan sanoen ole sinua myöskään kaivattu.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3870703/ketju/kuinka_usein_anaaliseksia/viesti/7#7
Nii-iin, fantasioita on monenlaisia.
Otas yhteyttä jonnekkin elimen vaihto putiikkiin ja tilaa sieltä uus elin ethän samalla voi hoitaa vaimoas kun kerran oot jo sillä anoppiaskin lykkinyt. Kaveri yritti vaihtaa se oli 81 vuonna mutta silloin ei ollut enää jäljellä kuin urkin vanha ja ryppynen ei se sitä sitte ostanut vaikka asennus ois tullut kaupantekijäisinä.
Kävin anopin luona asentamassa pesukoneen. Muori oli ottanut vähän viunaa ja oli aikas vauhdissa. Muori huuteli kaikenlaista mulle kun asentelin konetta kylppärissä, luulin että se keittelee kahvia mulle keittiössä. Kun tulin eteiseen näin kuinka muori oli alasti sängyssään ja pyysi minua sinne myös. No mikäs siinä, anoppia persiiseen ja siitä se otti suihin. Kotona vaimo kysyi miten meni, huvittuneena sanoin että muori oli sammunut sängylle.
En oo anoppia pannu enkä olisi ikä pannut kaa. On sen verran idiootti. Mutta anopin naapuria kyllä. Saman ikäinen kun anoppi mutta eronnut. Mies lähti 5 vuotta sitten. Toisi pirteä nainen. Käyttää kesällä aina hametta. Näin joki ravintolassa. Moikattiin. Tuli kysyy millä olen liikkeellä. Tuppautui auton kyytiin ja pyysi viemään kotiin. Ilta oli nuori joten sanoi että käyn Naantalissa ystävää katsomassa. Hänelle se sopisi hänellä oli fiilis päällä. Näin kaverini. Anopin Naapuri hävisi jonnekin. Tunnin päästä olin kotiin lähdössä eikä naista näkynyt. Kävelin autolle. Olin juuri starttaamassa kun hän koputti ikkunaan. Avasin oven ja hän tuli viereeni istumaan. Suuteli poskelle ja sanoi nyt mennään käymään Rymättylässä. Ajoin Rymättylän keskustaan. Hän pyysi mukaansa. Menimme kerrostaloon. Ja hän avasi oven vaimilla. Siisti kaksio. Pidimme toisillemme seuraa koko yön. Aamulla vein hänet kotiin. Maanantaina vaimo tuli anopin kesämökiltä kotiin alkoi taas märinä. Silloin toivoin olevani Rymättylässä.
Vierailija kirjoitti:
En oo anoppia pannu enkä olisi ikä pannut kaa. On sen verran idiootti. Mutta anopin naapuria kyllä. Saman ikäinen kun anoppi mutta eronnut. Mies lähti 5 vuotta sitten. Toisi pirteä nainen. Käyttää kesällä aina hametta. Näin joki ravintolassa. Moikattiin. Tuli kysyy millä olen liikkeellä. Tuppautui auton kyytiin ja pyysi viemään kotiin. Ilta oli nuori joten sanoi että käyn Naantalissa ystävää katsomassa. Hänelle se sopisi hänellä oli fiilis päällä. Näin kaverini. Anopin Naapuri hävisi jonnekin. Tunnin päästä olin kotiin lähdössä eikä naista näkynyt. Kävelin autolle. Olin juuri starttaamassa kun hän koputti ikkunaan. Avasin oven ja hän tuli viereeni istumaan. Suuteli poskelle ja sanoi nyt mennään käymään Rymättylässä. Ajoin Rymättylän keskustaan. Hän pyysi mukaansa. Menimme kerrostaloon. Ja hän avasi oven vaimilla. Siisti kaksio. Pidimme toisillemme seuraa koko yön. Aamulla vein hänet kotiin. Maanantaina vaimo tuli anopin kesämökiltä kotiin alkoi taas märinä. Silloin toivoin olevani Rymättylässä.
Huh huh, aika sekava kirjoitus. Ketä nyt loppujen lopuks panit vai panitko ketään?
jos et arvannut niin kaveri veti sitä muumiota joka asennossa
Yök mitä sairaita juttuja. Jopa teorian tasolla.
Niin ilkee ja ruma anoppi että ei tulis mieleenkään...
Romani miehellä sellainen valta että se laittaa vaikka vaimonsa nuolee äitiään.
Ei tuossa mitään. Minä laitoin liemet appiukon rectumiin....
Ei kiitos. Anoppi on 91-vuotias, tosin mukava mummeli. Vaimokin jo 59v
Sitten ap heräsi hätämajoituksessa savet housuissa.
Mikäli anoppi sanoi vävylle häissä, että tervetuloa sukuun, niin sittenhän tuo on ihan sallittua.
Anoppi vain 19 vuotta vanhempi kun minä. Ollessani parisuhteen alussa 25v anoppi 44v ja helkkarinmoinen seksipommi. Asiat vain meni siihen malliin mökillä että nain halkoliiterissä häntä takaapäin. Siinä ei kauaa mennyt kun laukesin herkku perseeseen. Sitten muina miehinä kantelimme puita saunalle vaimon alkuni tehdessä ruokaa. Homma vain lähti sitten käsistä ja panimme kun kanit aina kun oli mahdollisuus. 6 Vuotta tätä kesti ja sitte jäimme kiinni ja se siitä suhteesta. Mutta tapailimme vielä suhteen hajottua muutamia kertoja.
Onks tolla oikeesti väliä? Jos mun anoppini olis seksikäs ja halukas, niin tottakai panisin. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Mä tykkään molemmista ja kai kaikilla on halua seksiin? Hitot morkkisesta, teistä tuli läheisempiä ja mikä sen tärkeempää kuin läheisyys?