Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla värjäämättä hiuksiani, mutta hiusteni oma väri on kamala. :(

Vierailija
05.04.2014 |

Tuollainen jotenkin haalistuneen kakan värinen, ihan oikeasti. Olisikin sellainen maantien ruskea, mitä kauheasti kammotaan, niin voisin jättää värjäämättä. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin oman hiusvärini olevan ihan järkyttävä, kun juurikasvua oli vasta sentti-pari. Juurikasvu näytti ihan oikeasti harmahtavan vihertävän ruskehtavalta, ihan kamalalta verrattuna kestovärjättyyn latvaan.

Nyt kun hiukset on melkein kokonaan oman väriset, näyttää paljon paremmalta. Oma väri onkin sellainen toffeen sävyinen keskiruskea.

Vierailija
2/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan mustanruskeat hiukset. Rakastan hiusteni väriä. Onpahan edes yksi asia, josta voin olla ulkonäössäni ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvältähän tuo kuulostaa. Minun hiukset on luonnostaan harmaat, siis ihan yhtä harmaat kuin vanhoilla mummoilla, mutta ei siis vanhuudenharmaat vain vaan väriltään samantyyliset. Ja ei ole mikään kuvitelma, mulla on tallessa valokuva jossa hiukset on kokonaan oman väriset, ja sitä on monet ihmetelleet että miten voi olla niin harmaat hiukset nuorella ihmisellä

Vierailija
4/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan maantienvärisiä hiuksiani. Se on piristävä poikkeus keski-ikäisten puna- ja mustatukkaisten joukossa. Hoidan hiuksiani hyvin. En käsittele paljoakaan mutta teen säännöllisesti öljyhoitoja, jotka kirkastaa hiusten omaa väriä.  

Vierailija
5/5 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan ap:n kanssa samanväriset. Itse en voi olla värjäämättä. Jossain vaiheessa oli vaaleata raitaa, viime vuosina punainen väri. Ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi