Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä mahakipu seksin jälkeen

Vierailija
05.04.2014 |

Mistäköhän voisi johtua? Meillä on vilkas seksielämä mieheni kanssa. Noin kerran tai kaksi vuodessa minulle tulee kuitenkin aivan hirvittävä mahakipu seksin jälkeen. Alavatsaan koskee aivan älyttömästi, lisäksi kipu säteilee/tuntuu usein myös alaselässä, peräaukolla ja emättimessäkin. Seksi on ollut siis ihan perinteistä voimakasta panemista, penis ehkä osunut kohdunnupukkaan (tätä käy kyllä aika usein, tuntuu että se on monesti tiellä tietyissä asennoissa). Olettaisin, että seksi aiheuttaa jonkinlaisen krampin tuolle alueelle? Kipu on todella kova (kovempi kuin kuukautiskipu) ja joudun ottamaan särkylääkettä, joka alkaa vaikuttamaan vasta vajaan tunnin päästä. Seisominen ja käveleminen tässä tilassa on hyvin hankalaa. Itse yhdyntä ei koskaan kuitenkaan ole koskenut.

Onko teille muille joskus käynyt näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä mela miehellä? Eihän sitä tarvitse aina pohjaan asti survoa. Eiköhän tuo kipu selity tuolla.

Vierailija
2/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endo?

Vierailija
4/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:51"]

Liian pitkä mela miehellä? Eihän sitä tarvitse aina pohjaan asti survoa. Eiköhän tuo kipu selity tuolla.

[/quote]

Ei ole liian pitkä. Eikä satu yhdynnän aikana, vasta yhdynnän jälkeen.

-ap

Vierailija
5/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla yksi endometrioosin oireista.

Vierailija
6/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiota minäkin veikkaisin, missä vaiheessa kiertoa olet?

Vierailija
7/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Kerran saman kokeneena en edes halua ajatella mitä synnyttäjät joutuvat kokemaan. En pystynyt kävelemään suorassa, ja juurikin tuo että säteili mainitsemiisi suuntiin.

Luulen että asento vaikutti. Minä selälläni jalat pystyssä ja mies paineli menemään aika jyystöllä. Yhdynnän aikana ei mitään kipua, 5min sen jälkeen olikin helvetti irti.

Vierailija
8/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus myös ja gyne epäili, että on ollut kystia ja puhjetessaan tekee ihan käsittämättömän kivun. Kipu oli kuin olisi puukkoa tuikittu ja käännelty emättimessä.

Vierailija
9/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:14"]

Minulla oli joskus myös ja gyne epäili, että on ollut kystia ja puhjetessaan tekee ihan käsittämättömän kivun. Kipu oli kuin olisi puukkoa tuikittu ja käännelty emättimessä.

[/quote]

Voiko tuo yhdyntä sitten jotenkin aiheuttaa sen kystan puhkeamisen? Eikö kystasta vuoda sitten verta, jos se puhkeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi