Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko olla raskaana?

Vierailija
05.04.2014 |

Seksiä on harrastettu kondomin kanssa, mutta silti pelottaa, että voisinko olla raskaana. Olen lihonut kaksi kiloa (yleensä painoni ei nouse yhtä lukua ylemmäs vaikka harrastaisinkin vähän liikuntaa ja söisin enemmän). Varsinkin alamaha näyttää todella turvonneelta. Lisäksi olen kärsinyt normalia enemmän ilmavaivoista ja muista vatsavaivoista. Muuten olisin vain veikannut, että vatsa turvottaa noiden ilmavaivojen takia. Mutta vatsa on isohko vaikka olisin saanut ne ulos. Lisäksi tuo yllättävä painonnousu oli aika suuri yllätys. Olen nimittäin yrittänyt laihduttaa ja syönyt normaalia enemmän (jouluna kun tulin syötyä aika paljon!). Voiko nämä mitenkään olla raskauden oireita vai hätäilenkö turhasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jos näin onnellisesti on päässyt käymään. Suomeen täytyy saada lisää lapsia, kansa harmaantuu silmissä.

Vierailija
2/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan sijaan asiaa kannattaisi kysyä raskaustestiltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin kyllä hakea varmuudeksi raskaustestin, mutta kai sitä voi sitä ennen täältä kysyä, jos joku tietäisi, ovatko nämä olleet oireina raskaudesta.

Vierailija
4/4 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun harrastaa seksiä, on mahdollista tulla raskaaksi. Ehkäisystä huolimatta.