Noloimmat missä tahansa esiintymistilanteessa sattuneet mokat??
Kommentit (53)
Ei ole niinkään esiintymistilanne, mutta TODELLA nolo (omasta mielestäni) kuitenkin. Minun oli tarkoitus leipoa syntymäpäivä kakku eräälle vanhalle ja hyvin, hyvin tarkalle ihmiselle. Olimme päätyneet siihen lopputulokseen, että herra pitää kuitenkin jonkunlaista suklaaviritelmää parhaana vaihtoehtona.
Kommunikointi tehtiin sähköpostin välityksellä, että voin liittää viesteihin kuvia yms.
Noh, kun tuohon suklaavaihtoehtoon oli päädytty, kirjoitin ehdotusten loppuun sitten. "Olisiko se sitten sellainen pähkinäsuklaakakka? :)" PähkinäsuklaaKAKKA. Ei luoja. Mies vastasi vain nihkeästi "Sopii hyvin"
Mä häpeän tuota juttua edelleenkin. Mies ei ilmaissut mitenkään että olisi huomannut typoani, mutta voi apua oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:39"]
Ei ole niinkään esiintymistilanne, mutta TODELLA nolo (omasta mielestäni) kuitenkin. Minun oli tarkoitus leipoa syntymäpäivä kakku eräälle vanhalle ja hyvin, hyvin tarkalle ihmiselle. Olimme päätyneet siihen lopputulokseen, että herra pitää kuitenkin jonkunlaista suklaaviritelmää parhaana vaihtoehtona.
Kommunikointi tehtiin sähköpostin välityksellä, että voin liittää viesteihin kuvia yms.
Noh, kun tuohon suklaavaihtoehtoon oli päädytty, kirjoitin ehdotusten loppuun sitten. "Olisiko se sitten sellainen pähkinäsuklaakakka? :)" PähkinäsuklaaKAKKA. Ei luoja. Mies vastasi vain nihkeästi "Sopii hyvin"
Mä häpeän tuota juttua edelleenkin. Mies ei ilmaissut mitenkään että olisi huomannut typoani, mutta voi apua oikeasti.
[/quote]
Nolompaa on se, että käytät hymiöitä arvokkaan ja tiukan miesasiakkaan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:53"] Ei sattunut itselle, mutta kun olin töissä eräässä isossa pörssiyrityksessä olin seuraamassa kyseisen firman erään korkeassa asemassa olevan naisen pitämämää esitystä. ja hänellä oli vaalean harmaissa housupuvuissa erittäin silmiinpistävä ns "camel toe". Tuli jotenkin superkiusallinen olo, en ole ikinä näin selvää tapausta nähnyt livenä. [/quote] Ot. Minulla on vaatekaapin yksi hylly omistettu kokonaan paidoille, joita kutsun kamelinvarvaspaidoiksi. Ovat tarpeeksi pitkiä peittämään etumuksen. Jostain syystä monet housut tekee kamelinvarpaan vaikka olisi muuten sopivat. *Brrrr* [/quote] Eikö sua paina housunsauma häpyhuulten välissä?
[/quote] No oikeastaan se ei ole sellainen tyylipuhdas kameli vaan enemmän niin että sivuille tulee kiusalliset juovut, vähän kuin tässä after-kuvassa http://1.bp.blogspot.com/-DKODqhujzHk/TyhrSJCWY8I/AAAAAAABBGM/ePFtRuSqmxY/s1600/Screen-shot-2012-01-27-at-1.10.17-PM-620x321.png
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:53"] Ei sattunut itselle, mutta kun olin töissä eräässä isossa pörssiyrityksessä olin seuraamassa kyseisen firman erään korkeassa asemassa olevan naisen pitämämää esitystä. ja hänellä oli vaalean harmaissa housupuvuissa erittäin silmiinpistävä ns "camel toe". Tuli jotenkin superkiusallinen olo, en ole ikinä näin selvää tapausta nähnyt livenä. [/quote] Ot. Minulla on vaatekaapin yksi hylly omistettu kokonaan paidoille, joita kutsun kamelinvarvaspaidoiksi. Ovat tarpeeksi pitkiä peittämään etumuksen. Jostain syystä monet housut tekee kamelinvarpaan vaikka olisi muuten sopivat. *Brrrr* [/quote] Eikö sua paina housunsauma häpyhuulten välissä?
[/quote] No oikeastaan se ei ole sellainen tyylipuhdas kameli vaan enemmän niin että sivuille tulee kiusalliset juovut, vähän kuin tässä after-kuvassa http://1.bp.blogspot.com/-DKODqhujzHk/TyhrSJCWY8I/AAAAAAABBGM/ePFtRuSqmxY/s1600/Screen-shot-2012-01-27-at-1.10.17-PM-620x321.png
[/quote]
Huh, olen 39 v enkä ole tällaista tajunnut varoa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:53"]
Ei sattunut itselle, mutta kun olin töissä eräässä isossa pörssiyrityksessä olin seuraamassa kyseisen firman erään korkeassa asemassa olevan naisen pitämämää esitystä. ja hänellä oli vaalean harmaissa housupuvuissa erittäin silmiinpistävä ns "camel toe". Tuli jotenkin superkiusallinen olo, en ole ikinä näin selvää tapausta nähnyt livenä.
[/quote]
Hui. Onneksi käytän aina hametta niin ei ole tuollaistakaan ongelmaa.
Kardashienin (?) sisarukset ovat kuuluisia näistä ongelmista.
Netistä saa ostettua juttuja, jolla saa peitettyä kamelin. Löysin joskus englanninkielisen mainoksen ja klikkasin linkkiä.
En linkkaa, koska en halua nähdä kyseistä mainosta seuraavaa kahta viikkoa. :)
Ongelma ei tietenkään päde niillä, jotka poistavat mainokset kokonaan.
Eräät bloggaavat sisarukset ovat tunnettuja camel toesta:) Nykyisin peittävät YSL-laukulla kriittisen kohdan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:35"]Olin päiväkodissa töissä ja olin keskittynyt yhteen paperihommaan ja yksi lapsi tuli häiritsemään. En kuunnellut kovin tarkasti lapsen lauseita vaan poimin vain osan sanoista, paksunnetuna se mitä kuuntelin
Lapsi: ONKO JAMPPA menossa naimisiin? (Jamppa on yksi pkn mies lto, joka on kihloissa)
Minä: mmm.. Joo, oota mä luen tän
L: TULEEKO sulle JAMPAN kanssa vauva?
J: tietty, oota nyt vähä
Lapsi lähtee pois
Luulin siis että lapsi haluaa tietää vain että onko Jamppa tulossa töihin, koska lapsi kyselee sitä päivittäin jatkuvasti ennen kuin jamppa tulee. Tämän keskustelun jälkeen soikin puhelin ja jouduin puhumaan 30 min työpuhelua ja unohdin kokoasian. No lapsi oli kertonut tätä asiaa muillekkin väritettynä ja kohta koko kylä tiesi (asuttiin pienellä paikkakunnalla). No Jampan kihlattu tuli mustasukkaiseksi ja he erosivat. Lopulta meni noin 18kk ennen kuin tämä juttu oli unohtunut ihmisiltä
[/quote]
Esiintymistilanne?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 12:36"]Noi muiden nolot jutut olivat hauskoja, itsellä taas tosi ahdistava ja nolo kokemus. Sain todella pahan paniikkikohtauksen kesken esitelmän luokan edessä (enkä edes ollut mikään lapsi/teini, vaan aikuisopiskelija).
Oli pakko keskeyttää esitys, pidin pöydästä kiinni kun pyörrytti niin kovasti, ja huohotin siellä edessä muiden tuijottaessa, myös kyyneleet valuivat pitkin poskia. Kaikki olivat vaan ihan hiljaa.
Hirveä, hirveä, ahdistavan häpeällinen tilanne, edelleen kun sitä muistelee, tuntuu pahalta, vaikka kyseisestä tapauksesta jo 6 vuotta aikaa.
[/quote]
Oliko kenties englannin tunnilla..?
Siskon silloinen poikaystävä lauloi koko koulun edessä ja biisihän oli melko nopea, joten alkoi siinä huomattavasti happi loppumaan niin vetäisi kesken biisin ottamaan happea... Voitte arvata miltä kuulosti, taisi jätkää kyllä siinä tilanteessa nolottaa kun useat vaan hihittelivät katsomossa :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 00:39"]
Siskon silloinen poikaystävä lauloi koko koulun edessä ja biisihän oli melko nopea, joten alkoi siinä huomattavasti happi loppumaan niin vetäisi kesken biisin ottamaan happea... Voitte arvata miltä kuulosti, taisi jätkää kyllä siinä tilanteessa nolottaa kun useat vaan hihittelivät katsomossa :D
[/quote]
No miltä se sitten kuulosti?
Ei sattunut itselle, mutta kun olin töissä eräässä isossa pörssiyrityksessä olin seuraamassa kyseisen firman erään korkeassa asemassa olevan naisen pitämämää esitystä. ja hänellä oli vaalean harmaissa housupuvuissa erittäin silmiinpistävä ns "camel toe". Tuli jotenkin superkiusallinen olo, en ole ikinä näin selvää tapausta nähnyt livenä.
mä luulen pitäneeni yhden kansainvälisen konferenssiesitelmän isolle salilliselle ihmisiä housun vetoketju auki. Huomasin sen vasta jälkeenpäin seuraavan kerran vessassa käydessäni, joten en oo ihan varma - ja koska housut oli aika isot ja löysät, voi olla, ettei se ole näkynytkään. Ehkä tai sit on, ja yleisö vaan oli liian sivistynyttä huomauttaakseen asiasta.
Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että ei esiintyessä kovin pahasti voi mokata. Esityksellä on aina joku tarkoitus ja sen tarkoituksen toteutuminen on pääasia. Muulla onkin sit niin vähän väliä, ettei tarvitse sellaisia miettiä ollenkaan.
Ala-asteella saatiin tehdä näytelmiä ja esittää niitä muille luokille, harjoittelu tapahtui välitunneilla. Tehtiin sitten joskus 4. tai 5. luokalla oma versio mean girls:stä. Siihen lainattiin yhden tytön isosiskolta hurjan korkeita korkokenkiä joissa ilkeitten tyttöjen piti kävellä. Harjoittelin kotona ja opinkin niillä kävelemään mutta esiintymis tilanteessa kai jännitti niin paljon että horjuin ja löntystin. Ja joka kerta kun meinasin kaaduta, kuudes luokkalaiset huusivat kovaan ääneen "Woooou" ja nauroivat... Teki mieli juosta kotiin eikä tulla enää viikkoon kouluun :D
pieraisin ala-asteen joulujuhlassa lavalla, en itse sitä tajunnut mutta muistan opettajan nauraneen hiljaa katsomossa ja kotona äiti motkotti
Olin ollut kaksi viikkoa työmatkalla kollegan kanssa kahdestaan (mies). Meillä ei ole kollegan kanssa yhtään mitään vipinää, siis suorastaan se mies ällöttää siinä mielessä. Kiva tyyppi muuten, mutta täysin ei-mun-tyyppiä.
Meillä oli kuitenkin ihan ok matka ja vitsailtiinkin tällaisille kliseisille työmatkaromansseille. Keksittiin toisillemme "työmatkahellittelynimet". Ihan typerää. En nyt kerro, mitkä ne olivat, joku vielä tunnistaa.
Matkan jälkeen oli kokous, jossa esittelimme, mitä olimme matkan aikana saaneet aikaiseksi. Kokousten anti ja ulkomaankonttorin tilanne jne. Esittelimme sen yhdessä ja vuorottelimme Powerpoint-esityksessä puheenvuoroja.
No enkös minä sitten jossain välissä täysin ajattelematta sanonut jotain, että "Hanimussukka jatkaa yrityskumppanuudesta..", johon kollega salamannopeasti reagoi "Kiitos Kultarakas" (nimet vaihdettu). Koko neukkari oli ihan hiljaa. Lehahdin ihan punaiseksi ja yritin kakoa jotain ulos. Sain vain sanotuksi, että 'Mistäs toi nyt tuli..'. Jatkettiin sitten ihan asiallisesti ja normaalisti loppuun.
Meillä on aika epähuumorintajuinen työympäristö. Kukaan ei puhunut asiasta jälkeenpäin, mutta onpa vaikeaa arvata, mitä kaikki puhuivat selän takana..
Hauskoja nämä, lisää! :D