Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 h työmatka + perheellinen = järjetöntä ottaa vastaan työtä?

Vierailija
04.04.2014 |

Mitä mieltä hallituksen uudesta oivalluksesta? Miksei hallitus edelleenkään osaa luoda työtä, mutta osaa kyllä alentaa kansalaisten itsetuntoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järjetön uudistus. Vuoropäiväkotipaikkoja ei kaikille riitä kun ei tavallisia päiväpaikkojakaan. Toisekseen milläs aktivoit ne pitkäaikaistyöttömät joilla ei ole ehkä mitään koulutusta eikä kukaan halua heitä riesoikseen? Ja mistä ne kaikki työpaikat saadaan kun yt:t paukkuvat joka puolella jo nyt. Vitun tyhmää politiikkaa taas. Ne, joille töitä löytyy ja joilla on työkuntokin vielä tallella, etsivät kyllä töitä ilman tällaista giljotiiniakin niskassa.

Rahaa syydetään kyllä ulkomaille ja nostetaan kansanedustajien palkkoja ja otetaan pilvin pimein mamuja kotoutettaviksi isolla rahalla kun Suomeen tulee joskus työvoimapula (niinku milloin?) mutta lapsiperheet ja vanhukset kyykytetään heti kättelyssä, ja nyt tämä. 

Ihan pelletouhua. 

Vierailija
22/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ketjun vois laittaa luettavaksi todellisuudesta irtaantuneille hallituksen jäsenille sekä eduskuntaan. Että miettikää ny herranjumala joskus edes sitä tavallisen ihmisen elämää ennenku möläytätte mitään suustanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on YHTEENSÄ 3 t. Luulin jo että 3 t suuntaansa, mikä olisi ihan älytöntä. Itsellänikin on joskus ollut yli 1,5 t työmatka, joka onnistui vain siten, että mies hoiti autolla päiväkoti-ikäisten kuljetukset.

Vierailija
24/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolle, olin töissä tuollaisilla työmatkoilla kun lapsi oli 2 v niin perhepäivähoidon ohjaaja ilmoitti että kaupassakäyntien yms. On loputtava, suoraan hakemaan nasta jne.

Vierailija
25/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 08:07"]Tuntuu oudolle, olin töissä tuollaisilla työmatkoilla kun lapsi oli 2 v niin perhepäivähoidon ohjaaja ilmoitti että kaupassakäyntien yms. On loputtava, suoraan hakemaan nasta jne.

[/quote]mulla oli työaika 8 h + tunnin ruokatauko eli lapsi oli kuudesta kuuteen hoidossa. Enää ei pk edes ole auki kuin 11 h/pv.

Vierailija
26/26 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt tämmöinen asenne.

Valitin joskus täällä kuinka en ehdi lenkille tai salille töiden jälkeen kun työmatkoihin menee vähintään 3 tuntia päivässä. Silloin täällä mammat vaan selitti kuinka ihan helposti pystyy harrastamaan ja vielä viettämään aikaa lasten kanssa, pitämään kodin siistinä ja vielä tekemään itse terveellistä kotiruokaa perheelle. Lapsiakin ehtii tämän lisäksi kuljettamaan harrastuksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi