Hyvä luomu shampoo/saippua?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:35"]
No-poo menetelmä!
[/quote]
Mä tiedän kyllä, mikä tämä on, mutta se kuulostaa musta silti vakaumukselliselta ummetukselta :D
2
Monia merkkejä olen kokeillut, mutta palaan aina Santen tuotteiden pariin. Tällä hetkellä käytössä appelsiini-kookos kiiltoshampoo ja hoitoaineena joku koivu... jotain en muista enkä pääse nyt tarkistamaan. Samalta merkiltä löytyy myös kivoja suihkugeelejä ja löytyvät ihan Prisman kosmetiikkahyllystä.
Itse ainakun tykkään Aubrey organicsin shampoosta. Valikoimasta löytyy paljon vaihtoehtoja. Suosikkini on tuuheuttava Chamomile Body Booster. löytyy verkkokaupasta ja ekokampaamoista
Ole Hyvä ja Frantsila on hyviä merkkejä ja kaiken kisäksi kotimaisia :) Ole Hyvä vieläpä edullinen.
Urtekramin tuotteista olen tykännyt. Samoin Flow'n palasampoot ovat suosikkejani - ne on pakattu kevyesti vain kartonkiin, joten jätettä tulee hyvin vähän.
Marseillessaippua, tehty oliiviöljystä. Se vihreä on parempi mielestäni. Hennoille hiuksille antaa volyymia, ja hiusten pesuväli harvenee. Tavallisella shampoolla pesin joka aamu. Nyt riittää kaksi-kolme kertaa viikossa. Yleensä kaksi.
Ihan Sokoksesta ostin. Maksaa kolme kertaa vähemmän kuin erikoisliikkeissä. On myös isompi pala. Saattaa olla että ovat parempia. Täytyy kokeilla, kun tämä pala loppuu. Paitsi että loppua ei näy, on niin riittoisa! Hinta alle neljä euroa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:19"]
Urtekramin tuotteista olen tykännyt. Samoin Flow'n palasampoot ovat suosikkejani - ne on pakattu kevyesti vain kartonkiin, joten jätettä tulee hyvin vähän.
[/quote]
Kiva, nehän voisi sitten vaikka polttaa!! :D
Mä käytän Frantsilan ja Ole hyvän shampoita. Lisäksi otin juuri käyttöön luontaistuotekaupasta ostetun oliiviöljysaippuan, ja silläkin onnistuu hiustenpesu.