Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkän saavani koronan :(

Vierailija
26.11.2020 |

Tuskin se minulle mitään vakavaa tekisi, mutta töihin ei pääsisi ja joulu vanhemmillani vaarantuisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee jos tulee, siltä pohjalta sitten. Ei sitä kannata pelätä, mutta ei olla välinpitämätönkään.

Vierailija
2/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa:

tässä kuitenkin kohta vuosi pärjäilty epidemian kanssa niin suuri sääli olisi jos se nyt iskee juuri ennen joulua ja todennäköistä rokotteen valmistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee jos tulee, siltä pohjalta sitten. Ei sitä kannata pelätä, mutta ei olla välinpitämätönkään.

Olen elänyt vaatimattomasti, en matkustellut vaan käynyt vain töissä, välttämättömillä asioilla ja luonnossa. Viihtynyt kotona ja odotellut parempia aikoja, mutta etenkin joulua lapsuudenkodissani. Mooemmilla alueilla, myös täällä nykyisessä minun asuinpaikassani, koronatilanne on rauhallinen mutta joudun viikonloppuna työmatkalle jo huomattavasti suurempaan keskukseen. Pelottaa todella.

Vierailija
4/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus pelkäät, minä en.

Vierailija
5/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta heräsit?

Vierailija
6/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään enemmän, että olen sen jo saanut, eikä tunnu missään, ja nyt juoksen ympäriinsä tartuttamassa sitä kaikkiin itselleni tärkeisiin ihmisiin plus joihinkin muihin.

Vierailija
7/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen sen satavarmana saamaan. Uusi työnantajani ei salli etätöitä. Kuulemma väljä toimisto jossa kaikilla omat huoneet, silti ne aerosolit leijailee.

Vierailija
8/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se iskee. Sen saa nyt jokainen ja siihen kuolee. Jokainen sairastunut kuolee vuoden tai parin sisällä.

Vierailija
9/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta heräsit?

Nyt se uhkaa joulun viettoani oikeasti. Jos sattuisi nyt tai ensi viikon aikana tulemaan.

Vierailija
10/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin juuri karanteeniin. Töissä pääsi tapahtumaan altistuminen ja nyt kiltisti 4-seinän sisällä. Hieman stressaa, mutta eipä auta muu kuin olla sisällä ja tarkkailla ilmaantuuko oireita.

Turha stressaaminen voi aiheuttaa myös pahoja oireita, kuten univaikeuksia, pahonvointia ja mielenterveyden heikkenemistä. Jos ahdistaa liikaa, kannattaa siitä jutella jollekulle luotettavalle henkilölle tai hakea apua.

Oikein paljon tsemppiä!

Vierailija
11/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, pelottaa. Enemmän läheisten puolesta mutta myös itsrni puolesta. Ja kun mainitsee pelosta, saa juuri kärkkäitä kommentteja takaisin. Miksi?

Vierailija
12/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään enemmän, että olen sen jo saanut, eikä tunnu missään, ja nyt juoksen ympäriinsä tartuttamassa sitä kaikkiin itselleni tärkeisiin ihmisiin plus joihinkin muihin.

Miksi ihmeessä juokset ympäriinsä tämmöisenä aikana ilman maskia?

Vierailija
13/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat pelätä? Pelko tekee hallaa immuniteetille.

Vierailija
14/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt tuo jos pelottaa. Aivan mitätön tauti.

Vierailija
15/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tämä on tosiaan mennyt pahasti korvien väliin. No, jokaiselle tämä menee. Itselleni tämän hössötyksen takia. Niin tai näin. Omituinen ilmiö viime päivinä on ollut kuitenkin hyvin koronapelokkaat ihmiset ja lockdownia koko ajan vaativat hysterisoivat myös rokotteen. Eli he halauvat kaiken suljettavan ja sen lisäksi kieltäytyvät rokotuksesta. Tämä menee jo hilseen yli. Mitenköhän nämä ihmiset on ajatelleet, että elämä täällä jatkuisi, kun kaikki pitäisi olla kiinni vuodesta toiseen, kun rokottaakaan ei saisi? Luulisi pelokkaimpien olevan ensimmäisenä huutamassa rokotetta.

Itse en halua koronaa. Voisin olla vapaaehtoisena ensimmäisenä jonossa rokotukseen, mutta valitettavasti en ihmistyöstäni huolimatta tule olemaan ensimmäisten joukossa. Toivottavasti vanhempani pääsevät pian.

Vierailija
16/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt vaatimattomasti, en matkustellut vaan käynyt vain töissä, välttämättömillä asioilla ja luonnossa. Viihtynyt kotona ja odotellut parempia aikoja, mutta etenkin joulua lapsuudenkodissani. Mooemmilla alueilla, myös täällä nykyisessä minun asuinpaikassani, koronatilanne on rauhallinen mutta joudun viikonloppuna työmatkalle jo huomattavasti suurempaan keskukseen. Pelottaa todella.

Sanooko sana Putinharju mittän?

Siinä on koko maan pahin tilanne. Oletko menossa siihen työmatkalle? Minä asun täällä. 

Vierailija
17/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota reilusti D-vitamiinia ja pese käsiä ahkerasti

Vierailija
18/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta heräsit?

Nyt se uhkaa joulun viettoani oikeasti. Jos sattuisi nyt tai ensi viikon aikana tulemaan.

Joulunviettoasi uhkaavat myös kaikki maailman muut tartuntataudit. Et voi mennä ihmisten keskelle myöskään norossa, tavallisessa flunssassa, enterokossa jne. Saat jonkin noista aiiiika paljon todennäköisemmin kuin koronan. Puhutaan monta sataa kertaa suuremmasta todennäköisyydestä.

Vierailija
19/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin saavani koronan. Työni on niin pakkotahtista että mikä tahansa syy olla sieltä vähän aikaa poissa olisi hyvästä. Mutta olen myös niin sosiaalisesti eristynyt että olen viimeisiä kehen se tarttuu. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
20/24 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat kuitenkin mennä riskiryhmäläisiä tapaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä