Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin miesystäväni kanssa taukoa..

Vierailija
02.04.2014 |

Taisin saada pidemmän jakson kuin tauon. Kierin täällä tuskissani, kun tajusin tämän, enkä uskalla edes olla häneen enää yhteydessä.

Mies ei ole ottanut tämän jälkeen yhteyttä.ei vastannut viimeiseen viestiini enään. Haluaisin nyt laittaa hänelle jotain viestiä tunteistani, mutta en uskalla. Pelkään että teen itsestäni lopullisesti naurettavan, mielialat vaihtunu liikaa tässä ja oon sen vuoksi sekoillu. Nyt tauko on tietty ollu hyvä, kun olen tajunnut kuinka tärkeä hän on minulle. Mutta pelkään että taisinpa menettää hänet, enpä ainakaan itse jaksais tälläistä huopailijaa..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa toinen haluaa taukoa, niin se 99% tapauksista tarkoittaa suhteen päättymistä. Oma mokas oli.

Vierailija
2/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taukoa haluaa, niin se on merkki, ettei suhteessa ole kaikki hyvin. Jos oikeasti haluat ja rakastat toista, silloin ei tule edes mieleen ehdottaa taukoja. Unohda tämä soutaa ja huopaa -suhteesi. Mies tuntuu nyt sinusta kiinnostavalta ainoastaan sen takia, kun tunnet itsesi epävarmaksi ja mies ei ole enää "saatavilla". Tapaat varmasti vielä sellaisen miehen, josta kiinnostut niin paljon, ettet joudu epäröimään yhtään.

Vierailija
4/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olitte tauolla?

Vierailija
5/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todnäk mun exä joka miettii mun kans yhteenpaluuta. Joten annahan nyt olla ja anna hänelle tilaa hengittää ja pohtia.

Vierailija
6/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aapee, oletko linjoilla?

Vierailija
7/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kävi nro76 kimppuun.

Vierailija
8/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen/minkä kimppuun??

Vierailija
9/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla oltu "tauolla" kuin vajaa viikko. On hieman erilainen tää lähtökohta suhteeseen kuin ehkä muilla tauoilla olijoilla. Olin itse eronnut vähän ennen kuin tavattiin, jouduin vielä erosotkuja selvittelemään päässäni. Lisäksi meillä tässä uudessa suhteessa pitkä välimatka.. Ja nyt varmaan kaikki laittaa että olen laastarisuhteessa. Siitä en tiedä, mutta tiedän etten laastari suhdetta aiempaani kaivannut, se suhde oli jo pitkään loppu.

ap

Vierailija
10/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:46"]

Jos parisuhteessa toinen haluaa taukoa, niin se 99% tapauksista tarkoittaa suhteen päättymistä. Oma mokas oli.

[/quote]

Näinpä juuri. Erittäin harvinaista että niillä tauoilla tulee sellaista päätöstä, että haluaisi oikeasti olla sen ihmisen kanssa yhdessä jonka kanssa tauon halusi. Ja jos tulee, käy usein niin että toinen on jo kyllästynyt odottamaan ja ehkä löytänyt toisen. 

Vierailija
11/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että miehesi pääsi yli sinusta ja taukohaluistasi. Helvetin hyvä juttu hänen kannalta! Siinähän taukoilet yksinäsi jatkossakin :D

Vierailija
12/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se ukko asuu? Lyön pääni pantiksi et on mun ex.

Vierailija
13/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO just noita kommentteja halusinki, suolaa haavoihin kiitos. Oikeesti tekee hyvää mulle, luulen olevani joku yliminä joka voi pelailla toisten tunteilla miten haluaa. Olen tehnyt sitä aina, oppiskohan sitä viimein. Aikaisemmin erona on ollut se ettei ne miehet oo enää siinä vaiheessa oikeesti kiinnostunu.

ap

Vierailija
14/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros 12 missä tää exäs asuu? Tehdään niin päin. Ja mistäs päättelet että sua haluaa takasi?

ap

Vierailija
15/24 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:54"]No kerros 12 missä tää exäs asuu? Tehdään niin päin. Ja mistäs päättelet että sua haluaa takasi?

ap

[/quote]

Ollaan käyty paljon keskusteluja. Tiedän et sil on ollu joku säätö täs välis, vaikkei ole myöntäny. Hän on aikonut miettiä vakavissaan mun kaa alkamista jälleen. Kerros vaan rohkeesti, mä kysyin ekaks...

Vierailija
16/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis nähneet ja käyneet keskusteluja kasvotusten?

ap

Vierailija
17/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 00:02"]Oletteko siis nähneet ja käyneet keskusteluja kasvotusten?

ap

[/quote]

Kyllä, puhelimessa ja kasvotusten.

Vierailija
18/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se ei ole tämä mies, koska tuskin oisit sitä kasvotusten nähnyt, on tällä hetkellä kauempana.. ja toisekseen olen kuitenkin varma että on kaikesta huolimatta minusta kiinnostunut enemmän kuin exästään, että en lähtis uuteen lämmittelyyn tässä tapauksessa. Mutta voi toki olla että kaipaa helppoa suhdetta.

ap

Vierailija
19/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, jos kerran on hänelläkin takana toinen suhde niin voi kyllä kaivata vakaamman oloista naista. Itekkin kerrot käyväs vähän tuulella...et mitäs sit olet sen miehen silmissä... Ja voi hyvinkin haikailla exänsä perään, tuskin sitä sulle kertois.

Vierailija
20/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haikaillaki, jos näin on niin silloinhan on hyvä että meidän suhde kaatuu. Miksi olla suhteessa jos haikailee exän perään? Olen vakavasti otettava nainen, mutta tunteissani ailahteleva ja en uskokaan että mies kauheesti enää jaksaakaan tätä mun ailahtelevuutta. Siksihän tän ketjun aloitinkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä