Otin loparit hyväpalkkaisesta työstä. Nyt jäi eksä nuolemaan näppejään
Alkoi ihan kunnolla pännimään sen akan rahanahneus. Kokoajan jotain uusia laskelmia jossa elarin määrä vaan kasvoi. Kuitenkaan lapset ei saanut koskaan mitään uutta, mut uutta autoa ja lapin reissua eksälle pukkas vähän väliä. Harmitti pomon puolesta, mut hän ymmärsi. Haluan vaan nähdä akan naaman kun saa tietoonsa tulojen romahtamisen. Vyötä täytyy kiristää, mut se on sen arvoista. Menen seuraavaksi töihin kun lapset aikuisia.
Kommentit (11)
Kuka tässä on köyhyydessä jos kuitenkin on äidin tulot eikä ne elaritkaan mininiin mene, ap saa vielä pari vuotta hyvää ansiosidonnaista. Tämän ap tietäisi itsekin jos tämä ei olisi pelkkä höpö höpö-trolli
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitte että lapses elää köyhyydessä.
No ei ne ennenkään niistä rahoista päässeet nauttimaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tilanne ei sen suhteen juurikaan muutu.
Toivottavasti tarina on tosi. Mutta vaikea kuvitella, että joku tässä tilanteessa irtisanoutuisi hyväpalkkaisesta työstä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on köyhyydessä jos kuitenkin on äidin tulot eikä ne elaritkaan mininiin mene, ap saa vielä pari vuotta hyvää ansiosidonnaista. Tämän ap tietäisi itsekin jos tämä ei olisi pelkkä höpö höpö-trolli
Mun päivärahat tulee olemaan noin 1600-1700e/kk. Kyllä se eksän kukkarossa jo tuntuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä saako ansiosidonnaista jos ottaa itse lopputilin. Järkevä veto jos on rahaa sukanvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä saako ansiosidonnaista jos ottaa itse lopputilin. Järkevä veto jos on rahaa sukanvarressa.
Oon varma et saat karenssin, joka lähtee pois vaan et tekee n. 3 kuukautta hommia. Ainoo mistä voisit saada jotain on toimeentulotuki mut kai sulla on suuri omaisuus.
Olisit pyytänyt lomautusta.
Ei ne elarit sun päivärahoista oteta. Ne on tarkoitettu omaan elämiseen. Saa eksäs hakea ne elarit kelasta. Tosin kuukausittainen määrä sille kyllä romahtaa, jos olit hyväpalkkaisessa työssä.
Et muuten ole eka, joka noin teki. Tosin sille mun tuntemalle tyypille kävi niin, että sen ihana uusi nainen (jonka takia ero tuli) lähti myös lätkimään, kun miehen tulot tippui.
Jätät siis lapsesi yhteiskunnan vastuulle ? Enpä ihmettele että tällä asenteella olet itse ex. Toivottavasti lapsesi eivät ikinä halua tuntea sinua.