Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin loparit hyväpalkkaisesta työstä. Nyt jäi eksä nuolemaan näppejään

Vierailija
26.11.2020 |

Alkoi ihan kunnolla pännimään sen akan rahanahneus. Kokoajan jotain uusia laskelmia jossa elarin määrä vaan kasvoi. Kuitenkaan lapset ei saanut koskaan mitään uutta, mut uutta autoa ja lapin reissua eksälle pukkas vähän väliä. Harmitti pomon puolesta, mut hän ymmärsi. Haluan vaan nähdä akan naaman kun saa tietoonsa tulojen romahtamisen. Vyötä täytyy kiristää, mut se on sen arvoista. Menen seuraavaksi töihin kun lapset aikuisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitte että lapses elää köyhyydessä.

Vierailija
2/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on köyhyydessä jos kuitenkin on äidin tulot eikä ne elaritkaan mininiin mene, ap saa vielä pari vuotta hyvää ansiosidonnaista. Tämän ap tietäisi itsekin jos tämä ei olisi pelkkä höpö höpö-trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi haiskahtaa pahasti.

Vierailija
4/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ennenkään niistä rahoista päässeet nauttimaan.

Ap

Vierailija
5/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että tilanne ei sen suhteen juurikaan muutu.

Toivottavasti tarina on tosi. Mutta vaikea kuvitella, että joku tässä tilanteessa irtisanoutuisi hyväpalkkaisesta työstä.

Vierailija
6/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on köyhyydessä jos kuitenkin on äidin tulot eikä ne elaritkaan mininiin mene, ap saa vielä pari vuotta hyvää ansiosidonnaista. Tämän ap tietäisi itsekin jos tämä ei olisi pelkkä höpö höpö-trolli

Mun päivärahat tulee olemaan noin 1600-1700e/kk. Kyllä se eksän kukkarossa jo tuntuu.

Ap

Vierailija
7/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä saako ansiosidonnaista jos ottaa itse lopputilin. Järkevä veto jos on rahaa sukanvarressa.

Vierailija
8/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä saako ansiosidonnaista jos ottaa itse lopputilin. Järkevä veto jos on rahaa sukanvarressa.

Oon varma et saat karenssin, joka lähtee pois vaan et tekee n. 3 kuukautta hommia. Ainoo mistä voisit saada jotain on toimeentulotuki mut kai sulla on suuri omaisuus.

Olisit pyytänyt lomautusta.

Vierailija
9/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne elarit sun päivärahoista oteta. Ne on tarkoitettu omaan elämiseen. Saa eksäs hakea ne elarit kelasta. Tosin kuukausittainen määrä sille kyllä romahtaa, jos olit hyväpalkkaisessa työssä.

Vierailija
10/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten ole eka, joka noin teki. Tosin sille mun tuntemalle tyypille kävi niin, että sen ihana uusi nainen (jonka takia ero tuli) lähti myös lätkimään, kun miehen tulot tippui. 

Vierailija
11/11 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät siis lapsesi yhteiskunnan vastuulle ? Enpä ihmettele että tällä asenteella olet itse ex. Toivottavasti lapsesi eivät ikinä halua tuntea sinua.