Riinis ja Kalle riitelevät tyylikkäästi
Kommentit (31)
Riinis vaikuttaa jotenkin niin nyrpeältä ja katkeralta. Mikä niiden suhdetta hiertää?
Riitely on tuottoisaa, kun sen oikein oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Riinis vaikuttaa jotenkin niin nyrpeältä ja katkeralta. Mikä niiden suhdetta hiertää?
Narsistinen luonne, minä minä minä.. Minä olen kaunein, minä olen koulutetuin, minä olen ystäväni huomioon ottava. Veikkaan että selän takana aikamoinen paskanpuhuja tää Riinis.
Riiniksellä on selkeesti huono itsetunto. Puhui Kallen pettämisistä julkisesti ja esitti ettei muka haittaa. Sitten alkoi Kallen ulkonäön haukkuminen ja kehuskelu että heillä on paljon seksiä. Nyt sitten toinen mies.
Kyllähän pettäminen jättää jäljet ja julkinen nöyryytys saattaa aiheuttaa traumoja. Nyt Riinis sitten kostaa ja näyttää Kallelle ja kaikille että kyllä hänkin vielä saa.
Ymmärrän häntä 100% koska minuakin mies aikoinaan petti niin että ei edes peitellyt ja kaikki tiesi. Olin vain rahaton etten uskaltanut lähteä lapsen kanssa heti.
Järkyttävä ja repivä avioliitto. Jatkuva sotatila. Kuka hullu haluaa elää noin tulehtuneessa suhteessa?
Se oli Kalle, joka petti Riinistä ensin. Luultavasti vaimo ei koskaan pääse siitä yli. Valtava luottamuspula, jota ei ole koskaan korjattu. Tällä pelillä ne tukehduttavat toisensa.
Ehkä kummatkin saavat (jatkuvasta riittelemisestä) jotain sairasta mielihyvää? Miten niiden lapset pystyvät kasvamaan tasapainoisiksi ihmisiksi noin kaaosmaisessa ympäristössä?
Miksi niiden pitää käydä riitelyä julkisuudessa ja levittää koko perheen skeida kaikkien silmien eteen? "Parisuhde-likapyykki pestään kotona" !!!
Vierailija kirjoitti:
Riiniksellä on selkeesti huono itsetunto. Puhui Kallen pettämisistä julkisesti ja esitti ettei muka haittaa. Sitten alkoi Kallen ulkonäön haukkuminen ja kehuskelu että heillä on paljon seksiä. Nyt sitten toinen mies.
Kyllähän pettäminen jättää jäljet ja julkinen nöyryytys saattaa aiheuttaa traumoja. Nyt Riinis sitten kostaa ja näyttää Kallelle ja kaikille että kyllä hänkin vielä saa.Ymmärrän häntä 100% koska minuakin mies aikoinaan petti niin että ei edes peitellyt ja kaikki tiesi. Olin vain rahaton etten uskaltanut lähteä lapsen kanssa heti.
Just näin. Uupuneen ja katkeruuden ahdistaman näköinen. Pettäminen aikoinaan oli isosti uutisissa. Ei varmaan ihan helpoin tuo ukko, ja siihen vielä 3 yhteistä mukulaa, ja kaikesta huolehtiminen. Aika paljon varmaan saa yksinään olla kun mies painelee menemään milloin missäkin. Taitaa olla nyt tuo liitto finaalissa.
Hyvä Riinis! Tsempit täältä. Näytä sille!
Aika järkyttävää, että Riinis tuo esille ystäviensä seksuaalisen suuntautumisen. Todella avarakatseinen homo pystyy olemaan osa-aikabi.
Varmaan joku varakas liikemies tää Riiniksen uusin. Ei yllättäis ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttävää, että Riinis tuo esille ystäviensä seksuaalisen suuntautumisen. Todella avarakatseinen homo pystyy olemaan osa-aikabi.
Kertoo myös aika paljon siitä, että Riinis ei kauheesti luota heteromiehiin. Taitaa tosin paksu lompakko muuttaa tilanteen siinäkin suhteessa. Varmaan nää sen kaverit on just sellasia jotka ylistää Riinistä koko ajan. Niin kyllähän se itsetunto tykkää sellasesta meiningistä.
No kuka tää julkkiskaunottaren liikemies on jota riinis myös heilastelee?
Rakkautta se on kun Seiskan välityksellä riidellään. 💖
Eikö nää oo ihan hauska pari ja kivoja TV ohjelmia . Mitä keski iän kriisejä ja vaihdevuosia , lasten teini ikä käy päälle . Tavallista .
Ehkä se on Stefu, taisi olla Levillä myös.
Korkeastikoulutettu? Useissa eri yliopistoissa opiskellut mutta onko mistään valmistunut? Huippuduunia ei ainakaan ole saanut ja sen yhden paikan kun sai niin puoli vuotta jaksoi.
Kallehan se riitelee. Riiniksellä ole mitään syytä riidellä, kunhan vastailee lörpön miehensä huutamisiin. Tuo Kallehan jatkuvasti on noita Riiniksen asioita puinut myös julkisuudessa. Riinis niihin sitten antanut oman vastineen kun lehdistön edustaja kysellyt.
Jatkuva muuttorumba ollut näillä, lapsia säälin.
Vierailija kirjoitti:
No kuka tää julkkiskaunottaren liikemies on jota riinis myös heilastelee?
Eiköhän "julkkiskaunotar" ole siis jo eksä jos Riinis on nyksä.
Huikee nainen tuo Riinis. Korkeasti koulutettu ja vielä halailee ystäviään kun siihen ei ole kuulemma Suomessa totuttu. Vau! Mutta työt jostain syystä ollu vähissä, mikä lie syynä? Ja kaikkihan nyt tietää että uusi mies on kuvioissa, eihän tuota ulkonäkömuutosta muuten olisi tehty.