Mitä olet ostanut Black Week-alennusmyynneistä?
Minä olen ostanut ulkoiluhousut, merinovillakerraston ja koiralle merkkivalon valjaisiin.
Mattoja ja keittiön valaisimia olen myös katsellut, mutta ei ole vielä tullut mieluisia vastaan. Ehkä huomenna kun on se varsinainen Black Friday niin tulee uusia aletuotteita.
Kommentit (18)
Eikös tässä vaiheessa myydä vielä "ylennyksellä", jotta on varaa alentaa hintoja huomiseksi. Huomenna siis myydään taas normihinnoilla.
En mitään. Hajuveden tilasin just mutta sekään ei ollut edes alessa.
Joululahjat kummilapsille sekä miehelle ja vähän itsellenikin. Vanhemmilleni ostin jo viime kuussa. Eli joululahjat alkaa olla nyt aikalailla hommattu.
Oli joka tapauksessa tarve ostaa hyvät nastakengät talvikeleille. Löysin XXL:n tarjouksesta ihan ok Icebugin kengät n. 100e:lla, niin hankin ne sitten. Eipä noita talvimalleja juuri tuon halvemmalla mistään saa, jos haluaa Icebugin kengät.
Ostin vibran. Tosin mitään black weekkiä ei ole olemassakaan on vain black friday.
https://ihmeellinenhuone.fi/special
Ostin farkut, jotka tosin oli normihintaiset ja pitkään harkittu ostos.
En osta mitään,tänään viikottainen jääkaapin täyttö.Ruokaa se siin.Mitään turhaa kun tartte niin ei ostakkaan.Ostan vaan mitä tarttee tästä lähtien,sekin järjellä.Kaikki investoinnit jäihin.
Vaatteita -40% ja Iittalan Taika-astioita -35%.
Paistinpannu-sarjan, astiaston ja pari lampaantaljaa.
En vielä mitään, mutta 10min päästä meinaan ostaa: Älykellon, 65" Samsung 4K tv:n ja kodin valvontakameroita.
Vähän seksikästä alusvaatetta vaimolle joululahjaksi.
Nämä on weetee -kampanjoita tyhmille ihmisille nämä Black Fridayt ja Hullut päivät.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on weetee -kampanjoita tyhmille ihmisille nämä Black Fridayt ja Hullut päivät.
Taitaa olla vähän tyhmempää maksaa enemmän kuin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vaan köyhä ja kateellinen kun sulla ei ole varaa ostaa mitään.
En mitään. Enkä osta.
Aivan pskaa tämmöset ”alennusmyynnit”.