Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkepäänsärky

Vierailija
26.11.2020 |

Tälläkin palstalla paljon viime aikoina ollut aiheena ja sen seurauksena tajusin että itselläniki taitaa olla sellainen. Ensimmäinen tuska yö takana ilman lääkettä.
Nyt haluaisinkin tietää millä te olette helpottaneet sitä jatkuvaa päänsärkyä kun ei voi lääkettä otta?. Olen nukkunut paljon mutta se kipu vaan pysyy. Mitään ei voi syödä kun tulee ylös. Nestettä pystyy pieneissä erissä juomaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla migreeni? Ja kroonistuneen migreenin tuloksena lääkepäänsärky? Minulla tuntuisi auttavan betasalpaajat estolääkityksenä. Harmi vain, että olen hiljattain aloittanut liikunnallisemman elämän, ja betasalpaajat taas eivät oikein käy hyvin yhteen hikiliikunnan kanssa. Saatan koittaa toista estolääkitystä. Mutta siis minun tapauksessani estolääkityksistä taitaa olla apua. Olin jo todella pahassa päänsärkykierteessä

Vierailija
2/3 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla migreeni? Ja kroonistuneen migreenin tuloksena lääkepäänsärky? Minulla tuntuisi auttavan betasalpaajat estolääkityksenä. Harmi vain, että olen hiljattain aloittanut liikunnallisemman elämän, ja betasalpaajat taas eivät oikein käy hyvin yhteen hikiliikunnan kanssa. Saatan koittaa toista estolääkitystä. Mutta siis minun tapauksessani estolääkityksistä taitaa olla apua. Olin jo todella pahassa päänsärkykierteessä

Migreenin kautta juu tullut tämä. En uskalla minkäänlaista lääkettä nyt ottaa. Lääkärille en ole vielä aikaa varannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt teiltä jolla on ollut lääkepäänsärkyä, niin kauan teillä on kestänyt päänsärky ilman että ottaa Buranaa siihen? Viikko vai kuukausi?