Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen

Vierailija
26.11.2020 |

Mulla todettiin kaksi päivää sitten alkuraskauden keskenmeno/mahdollinen tuulimunaraskaus. Sanottiin, että jälkitarkastus on hyvä tehdä noin 4-5 viikon kuluttua. Ilmeisesti kuitenkaan ultraäänitutkimus ei kuulu tuohon. Mietin siis, että mistä ihmeestä voi ilman ultraääntä tietää onko kohtu oikeasti tyhjentynyt kunnolla ja onko turvallista aloittaa uusi yritys? Mulla ei ole lääkkeellistä tyhjennystä ollut vaan annettu vaan itsestään tulla ulos ja tarvittaessa ohjattu hakeutumaan sairaalalle. Mutta tuntuu epävarmalta miten voi itse tietää onko sitä tavaraa tullut ulos normaalisti vai ei. Ahdistavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenostasi.

Minulle ei keskenmenon jälkeen tehty mitään tarkastusta. Piti vain tehdä raskaustesti kuukauden päästä ja, kun se näytti negatiivista sai aloittaa yrittämisen.

Minustakin tuntui oudolta, ettei mitään voi tietää itse. Toisaalta samahan se oli raskauden kanssakin. Piti vain luottaa siihen, että on pissinyt tikkuun ja siihen tuli kaksi viivaa.

Vierailija
2/2 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin keskenmenoja kokeneena ultrata ei koskaan. täällä suositellaan odottamaan yksi kierto keskenmenon jälkeen. jolloin viimeisetkin mahdolliset rippeet tulee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla