Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö n 50-100 hengen massatapahtumaan pk-seudun ulkopuolella viikon päästä?

Vierailija
26.11.2020 |

Minä en. Minua yritetään painostaa tällaiseen ja sanoin ei. Nyt sitten kiukuttelevat, kun eivät saa porukkaa mukaan, vaikka kyse on 100 % vapaaehtoisesta palkattomasta hommasta. Olen noita autellut toisinaan, vaikka ei normaalistikaan huvittaisi, mutta on ollut tarvetta niin olen sanonut että no tämän kerran. Nyt en enää tästä johtuen lähde kertaakaan. En minä ymmärrä miten viitsivät edes järjestää, itsekkyyttä varmaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mihinkään tapahtumaan nyt

Vierailija
2/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapuksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että tämä on joku koiriin liittyvä tapahtuma, niissä harrastajissa on aika fanaattista porukkaa, se on: tulet auttamaan tai itket ja tulet. 

Vierailija
4/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Meidän kunnassa nuo on peruttu nyt kaikki. Keksi vaikka sairas äiti jota joudut nyt auttelemaan, lyönyt varpaansa tai jotain. Tai itse olet metsälenkillä loukannut polvesi tai selkäsi, ja joudut sitä lepuuttamaan.

Tiedän, ei pitäisi tarvita, mutta on ihmisiä tyyliin "my way or highway" ja jos he päättävät, että et kuulu enää porukkaan, harrastus oli äkkiä siinä.

Näitä kouluprinsessatyyppejä.

Vierailija
5/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Vaikkei olisi koronaakaan.

Vierailija
6/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, myös pääkaupunkiseudulla, jos niitä vain järjestettäisiin.

Vierailija
7/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan että ei kiitos

Vierailija
8/8 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella, että tämä on joku koiriin liittyvä tapahtuma, niissä harrastajissa on aika fanaattista porukkaa, se on: tulet auttamaan tai itket ja tulet. 

Läheltä  liippaa. Päivän hallituksen tiedotustilaisuuden jälkeen ilmoitin: En ole käytettävissä. Koettivat kysyä että mitä mieltä olen tilaisuuden järjestämisesta. Minä sanoin vain, että tällä kertaa en tule enkä puutu mihinkään muuhun. ap. Meinaavat siis yhä (hullut) pitää sen, mutta voi olla että sinne lopulta tulee vain ne kaksi fanaattisinta, muuta on järjissään. Eikä yleisöä luultavasti tule. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme