Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikkukaupungin kiusattu koko ikäni

Vierailija
25.11.2020 |

Josta levitetään perättömiä juoruja ja olen ulkopuolinen. En saa ikinä kiusaamista loppumaan jos en muuta johonkin kauas. Tämä ei ole kuvitelmaa vaan ihan totta.

Musta sanotaan että oon outo ja mulle ei kannata kenenkään puhua. Kun tää on niin pieni paikka niin kaikki sukulaiset kuulee nää musta levitetyt juorut. Hekin irvailee mulle ja mun pitää vaan kestää. Raha ongelmien takia en voi muuttaa vaikka haluaisin se helpottaisi mun mielenterveyttä kun ei olis jatkuvasti näissä maisemissa missä kiusataan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt kaikkesi, että saat muutettua. Etkö saa mitenkään ohitettua rahaongelmia sen verran, että muutto onnistuisi?

Vierailija
2/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut näkevät minut erilaisena vaikka itse pidän itseäni normaalina. Aina saan kuulla miten en ole jo saanut henkilökohtaista avustajaa ja miksi en käytä keppejä kun käyn lenkillä. On raskasta yrittää itse toimia normaalisti kun muiden mielestä on pelkkä vammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt kaikkesi, että saat muutettua. Etkö saa mitenkään ohitettua rahaongelmia sen verran, että muutto onnistuisi?

Vaikeaahan se on kun on ulosotossa ja sossuun en todellakaan mene.

Vierailija
4/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole, koska pikkupaikkakunnilla on sitä ihanaa yhteisöllisyyttä ja me-henkeä ja tilaa hengittää ja sen sellaista.

Vierailija
5/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy keksiä joku työ että saa rahaa kerättyä niin paljon ettei tarvitse täällä olla muiden pilkattavana ja siinä kärsii mun mielenterveys aika paljon. Ongelmia on jo tullut

Vierailija
6/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole, koska pikkupaikkakunnilla on sitä ihanaa yhteisöllisyyttä ja me-henkeä ja tilaa hengittää ja sen sellaista.

No ei todellakaan. Sain hirveät haukut arvosteluihin vain työharjoittelussa ollessani. Ja siellä mut ajettiin ihan alas ilman mitään kunnioitusta normaalista käytöksestä.

Vierailija
7/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä hyvä, pikkukaupungissa kaikista puhutaan paskaa, tuo on vaan sinun osuus, jokainen saa omansa, naapurien asiat tiedetään paremmin kuin omansa, ystävien asiat sen enempää saa yksityisyyttä... Ihmetellään kuka on eronnut, kuka ottanut lopputilin, kenen lapsi on häirikkö tai muuten vaan huono oppilas, kenelle on lapsia liikaa ja kenellä liian vähän, kenen mies on alkoholisti ja kuka voi olla niin julma äiti että ei hoida lastaan kolmea vuotta kotona, tai vielä pahempaa miksi naisella ei ole ensimmäistäkään lasta (saati sitten jos on vielä vela), jos sinulla on tatuonti tai lävistys oot varmasti rikollinen...

Vierailija
8/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä satun olemaan helppo kohde koska olen kaikkien mielestä outo ja erilainen. En itse hyväksy tätä väitettä eikä mua kukaan puolusta. Saan olla läheisteni mukana asioissa mutta oon aina se sivustaseuraaja kenestä pidetään todella vähän. Eikä oteta huomioon että ymmärrän normaalia puhetta.

Vierailija
9/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Sain hirveät haukut arvosteluihin vain työharjoittelussa ollessani. Ja siellä mut ajettiin ihan alas ilman mitään kunnioitusta normaalista käytöksestä.

Rakentavaa palautetta ja kannustavaa kasvatusta.

Vierailija
10/10 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä hyvä, pikkukaupungissa kaikista puhutaan paskaa, tuo on vaan sinun osuus, jokainen saa omansa, naapurien asiat tiedetään paremmin kuin omansa, ystävien asiat sen enempää saa yksityisyyttä... Ihmetellään kuka on eronnut, kuka ottanut lopputilin, kenen lapsi on häirikkö tai muuten vaan huono oppilas, kenelle on lapsia liikaa ja kenellä liian vähän, kenen mies on alkoholisti ja kuka voi olla niin julma äiti että ei hoida lastaan kolmea vuotta kotona, tai vielä pahempaa miksi naisella ei ole ensimmäistäkään lasta (saati sitten jos on vielä vela), jos sinulla on tatuonti tai lävistys oot varmasti rikollinen...

Ap:n tarina on loistava esimerkki millaista elämä maaseudulla jota "uusalkiolaiset" kehuvat, todellisuudessa on! Se eriarvoistaa ihmiset ja aiheuttaa pahoinvointia ja jos Ap:llä ei olisi fyysistä vammaa hän luultavasti liittyisi rikollisjengiin joka ampuu nimismiehen ja pankinjohtajan tai räjäyttäisi entisen koulunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän