Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö teitä koskaan ystävienne tahdittomuus?

Vierailija
31.03.2014 |

Ts. kyvyttömyys käyttäytyä hillityn asiallisesti ja hienostuneesti tilanteissa, jota tuollainen käytös olisi parempaa kuin liiallinen suorapuheisuus, itsensä esilletuominen ja omien etujen tavoittelu.

Arvostan suuresti ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä tyylikkäästi tilanteessa kuin tilanteessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vain ohittaa ystävän möläytyksen siten kuin en olisi sitä kuullutkaan ja luotsata keskustelua vaarattomammalle alueelle. Ei ole kivaa jos toinen ehdoin tahdoin nolaa itsensä eikä edes huomaa vihjaavista katseistani että puheenaihe on siihen aikaan, paikkaan ja seuraan sopimaton.

Vierailija
2/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota sitä itse asiassa kovin vakavasti, koska tiedän että nämä ystävät ovat pohjimmiltaan ihan fiksuja. En myöskään ajattele, että ystäväni käytös olisi jotenkin minun taakkani. Jos joku nolaa itsensä, niin sitten nolaa, en minä sitä häpeä hänen puolestaan. Elämä jatkuu, möläytykset unohtuu, ne pahimmatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee. Yritän olla kiinnittämättä huomiota tuollaiseen käytökseen, mutta yhteen ystävään olen valitettavasti joutunut tuon tyyppisen käytöksen takia ottamaan etäisyyttä. En jaksa sitä ja nolottaa hänen puolestaan.

Vierailija
4/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää tilannetajuttomia ihmisiä. Joten joo, jos niitä piirteitä ihmisestä paljastuu niin alan melkolailla heti pakittamaan sen kaveruuden kanssa.

Vierailija
5/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiset sosiaaliset mokat tulee antaa anteeksi, eikä niistä pidetä kirjaa, sillä niitä sattuu jokaiselle. Jos taas joku on toistuvasti tahditon, hän kyllä karsiutuu ystäväpiiristäni ajan mittaan. 

Vierailija
6/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä puhui raskaudestaan ja abortistaan baarin kassalle. Pikkasen hävetti.

Puhui myös baarissa niin että viereisiin pöytiin kuului siitä, kun epäili että on tullut raiskatuksi. Hävetti silloinkin.

Vierailija
7/7 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Jos joku sanoo tai käyttäytyy loukkaavasti, sanon hänelle suoraan, että nyt sanoit kyllä hiukan tylysti...

Enemmän minua häiritsee ylenpalttisen hillityt ja takakireät ihmiset. Kommentoija nro 5 kuulostaa juuri sellaisen prototyypiltä. Siis ihmiseltä, joka ei koskaan innostu, suutu, riehaannu mistään, ettie hitto vie VAAN vaikuta jostain läsnäolevasta ylivedetyltä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme