Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menikö laihdutukseni nyt pilalle? Söin kaksi pizzaa kahtena päivänä

Vierailija
31.03.2014 |

Apuaaaaaaaaaa !!! Söin lauantaina pizzeriasta haetun pizzan. Tänään söin kovaan nälkään pakastimesta Grandiosa pizzan, nouuu!! Muuta herkkua en juurikaan oo syöny! Kaksi riviä suklaata noiden lisäksi. Niin ja toki oon syöny vk lopun aikana normi ruokaakin. Perjantaina söin esim salaattia ja paistoin pihviä sen kanssa. Leipää oon syöny aamulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kahdeksi vuodeksi pilalle

Vierailija
2/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vetää koko pitsa kerralla??? Olisit vetänyt vaikka puolet! Ei toi hyvältä ainakaan kuullosta mut mikäs siinä jos kiloissas viihdyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin perseestä nää repsahdukset. Terv se toinen repskops, joka söi suolapähkinöitä.

Vierailija
4/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lauantaina pizzerian pizzasta jonku verran alle puolet, sunnuntaina söin loput. Ja tänään ton vitun pakastepizzan. Eli tavallaanhan oon 3 päivänä syöny pizzaa saatana.

Ylipainoa ei ole onneks kuin vain se 10kg (aikasemmin ollu 30kg).

MUTTA VOI VITUN VITTU !!!!

Liikun joka päivä 1h 40min, syön paljon salaattia ja muuten terveellisesti arkisin enkä arkena syö yhtään herkkuja. NIIN VOI JUMALAUTA MIKSI HETI TUNTUU NIIN PAHALTA JOS JOSKUS SILLON TÄLLÖN VETÄÄ ROSKARUOKAA TAI HERKKUJA NIIN ETTÄ NAPA RUTISEE !!!!!!

Ap

Vierailija
5/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se pilalle jos nyt luovutat. Jos jatkat laihdutusta, niin ei mene. Ja ihan itse saat päättää.

Vierailija
6/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina pizzan puolella juustolla. Laskee kalorimäärää paljon, esim joku kotipizzan kinkkuananas puolella juustolla on vaan 600 kcal.

Vierailija
7/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Grandiosan Kebab-jalopenopizzassa on vaan 600 kcal. Tähän paljon kasviksia lisäksi. Ei kaada laihista, jos muuten syö ok.