Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*#*MARRASMURUJEN PERJANTAI/VIIKONLOPPU*#*

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattalelimpa laittaa tämmöisen koko viikonlopun pinon jo pystyyn,kun ei meillä kamalan pitkiä viikonloppu pinoja ole vielä ilmestynyt.

Ja saahan joku toinen aloittaa uuden pinon toisille päiville jos haluaa...

Heräsin taas todella aikaisin ja vasemmalle puolelle mahaan sattui kun yritin nousta sängystä ylös oikein semmoinen repäisevä kipu.

Ei noita kamalan usein ole vielä tullut,mutta nyt alkaneet ilmestyä.

Tänään pitäisi sitten viitsiä anopille lähteä,vaikka ei yhtään innostaisi,varsinkaan eilisen vierailun jälkeen...

Anoppini kun ei ymmärrä sitten ollenkaan että raskaus voi olla joillekkin oikeasti hankalaa/vaivaista aikaa.

Hän on aina vähättelemässä ja valittamassa sekä kuvittelee että eihän toisilla voi olla vihlontoja tai supisteluja kun ei hänelläkään ole ollut...

Tai sitten jos vihloo niin eihän sitä tartte varoa kun eihän niitä edes tunne jos viitsii tehdä muutakin kuin maata.

Näin hän eilen taas hölisi kun täälä kävi ja satuin vahingossa mainitsemaan tuosta vihlomisesta jota se perunoiden nostaminen aiheutti niin siihen oli heti syynä mun laiskuus ja pelkkä esittäminen kipuja...

Välillä ei tekis kyllä yhtään mieli olla missään tekemisissä sen kanssa,mutta pakko pysyä väleissä,kun asuu tossa 3km päässä ja ukolle tärkeetä että edes yritän tulla toimeen...

Vauvalle kuuluu masuun ihan hyvää,eilen ei ollutkaan ihan hirveitä ilta jumppia mutta tasaista potkuttelua aina välillä.

Saa nähä mitä masukki taas tuumaa kun pitää lähtee kaupoille,jonne tulee matkoihin yhteensä melkein tunti.

Yleensä meillä mies käy kaupoilla,mutta mun pakko käydä hommaamassa itelleni semmoista ruokaa mikä kanssa oikeasti mulle sopii ja missä on vähän hiilihydraatteja,sokeria ja rasvaa.

Mies kun yleensä katsoo sen halvimman ja unohtaa että mulla on tuo diabetes jota pitää tarkkailla.

Mutta eiköhän siitä selvitä.

Nyt rv 23+4

Seuraava voikin sitten jo kuulumisiaan kirjoitella!

Vierailija
2/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pirteänä aloitellaan päivää. Eilen selvisi että miehen suku tulee ennen häitä meile kotiin syömään. Meillä kun ei o ruoka häitä. No minähän en voi keittiööni vieraita laskea jos se ei ole siisti. Eilen sitten tuli siivottua kaikki kaapit ja kodinkoneet.

Tänään vuorossa ikkunan pesu. Pihakin on päässy repsahtamaan ja kärsii kuivuudesta, mutta sille en ehdi paljoa tehdä.. Paljon hommaa, tänään meneekin iltaan asti hääjärjestelyissä. Hui ku jännitys nostaa taas päätään.. Onneksi molemmat ollaan järjetelmällisiä ja käytännöllisiä niin kyllä meiltä tuo järjestely sujuu.

Säätiedotukset edelleen kiusaa meitä. Välillä on luvattu aurinkoista koko päivälle, välillä sadetta. Ennusteet vaihtelee useasti päivän mittaan. Nyt aamulla oli taas luvattu sadetta huomiselle :( eikö ne osaa jo päättää? #¤%&¤!

Masuasukki innostuu riehumaan aina välillä..Raudan vaihdon obsidaniin. Toivottavasti tehoaa paremmin. Masu on kyllä jo niin iso että liikkuminen tuntuu kömpelömmältä.

Huomenna en aio huhkia hulluja vaan nauttia päivästä. Mua ei täällä varmaan näy pariin päivään :)

t.Vaavaa ja vaavi 24+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAAVAA Onnea huomiseen ja säävinkkinä minä vain valitsisin sen, mistä ennustavat parhaiten ;) Eli esimerkiksi toissapäiväinen ylen ennuste oli ihan hyvä, ottakaa sellainen ilma! Niin ja perinteiden mukaanhan hääpäivään täytyy kuulua edes hetkellisesti huonoa säätä, jotta avioliitosta tulee hyvä ja kestävä (tai jotain).

TOIVOOVAUVAA Sulle voimia anoppireissuun! Tuossa tilanteessa kun sitä ei edes viitsi alkaa puolusteleen, että vaikka sulla ei ollu, ni mulla voi olla... ei ne mee perille kuitenkaan, kun toinen ei aidosti haluu ymmärtää.

Yleensä olen huomannu, että tässä raskaudessa ei enää olla niin kiinnostuneita siitä miten minulla menee, vaikka ihan ok sekin. Tosin välillä ärsyttää edelleen omien vanhempien ja miehen mummun tyyli, jolloin minä ressukka raskaana oleva en saisi tehdä mitään. Erityisesti tämä isomummu huolehtii juuri minusta (olen kai pienuudessani niin heikko ja säälittävä), muut sukulaistytöt ovat kyllä raskaana ollessaan saaneet olla ihan rauhassa.

Eilen ystäväpariskunta kävi kylässä ja heiltä sain kyllä kuulla, että on se aika iso tuo vatsa, että kuinka isoksi se oikein ehtii vielä kasvaa. Mies on myös sitä mieltä, että vaikka esikostakaan vatsa ei näkynyt taakse ( ei tästäkään ), niin tämä vatsa pönköttää vielä enemmän edessä.

Huomenna pitäis lähtee miehen tädin puutarhajuhlille. Ihan kiva sinänsä, että siellä on tytölle paljon pikkuserkkuja leikkikaverina. Yöksi varasimme hotellin, niin saamme sitten painua levolle halutessamme. Täytynee alkaa miettiä, että mitä sitä tunkee päällensä. Taidan minäkin valita sen kauniin ilman, niin voi laittaa jotain kesäisenpää päälle.

Masussa kaikki hyvin. Eilen illalla ja yölläkin potkuteltiin kivasti, kyljelleen kun kääntyy niin pikkuinen yrittää potkia patjaa. Eilen joku puhuikin hikasta. Esikoisen muistan hikanneen, mutta tästä veitikasta en ole vielä sitä huomannut.

Tänään poukkoiltiin näköjään laidasta toiseen.

Sarafan rv 24+1

Vierailija
4/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs vähän aikaa saisi syödä rauhassa, kun istahtaa tänne koneelle...

Toitoovauvaa: Uskon tuon tilanteen olevan rankka. Tiedän, että vieläkin on sellaisia ihmisiä, jotka eivät voi asettua toisen asemaan, jos eivät ole itse kokeneet samaa. Sitä on helpompi saada toisen mieli pahoitettua, kun ottaa tuollaisen vähättelevän asenteen :(

Pitäis lähteä ripustamaan pyykkejä ja sit kauppaan, kun isukki menee illaksi töihin, ja tarviin sen kantajan.... Rauhallinen viikonloppu tiedossa, kun isukki huomenna aamun ja yön töissä. Keksitään tyttöjen kanssa sit jotain tekemistä...

Masukki: Illalla taas tavalliset tsembalot. Kääntyilee aika tiheään, kun potkuja satelee missä sattuu. Ja välillä tuntuu pahalta masussa ihan sen takia - luulisin...

Mut pyykit ei narulle itse kävele, eli moikat...

--Mirpa kera masukin--

Vierailija
5/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavaa - onnea huomiselle. Kyllä se oma hääpäivä on niin ikimuistettava! Itse menen hakemaan maanantaina hääkuvat joista tulikin hurjan hienoja. Meillä oli ammattikuvaaja paikalla joka napsi yli 350 kuvaa ja niistä teetettiin parhaan albumiin sekä virallisiksi kiitoskorteiksi jne. Kiva sitten kiikkustuolissakin vielä katsella kuvia ja muistella :)

Toivoovauvaa, ja kaikki muutkin. Minusta ilkeileville ihmisille jotka vähättelevät muita (itsehän ovat tietenkin maailman napoja ja aurinkokin paistaa juuri heidän peräreijästä muille) pitää nimenomaan sanoa vastaan ja napakasti aika kun vetävät tuon vähättely/ilkeily moodin päälle.

Olen itse joutunut opettelemaan tätä taitoa oikeasti, sillä olen lapsesta asti ollut toooodella kiltti ja aina mukautunut muiden tahtoon, yrittänyt olla haastamatta riitaa ja ollut se periksi antava osapuoli. Mutta miksi ihmeessä sen pitää olla aina näin päin! Hemmetti, onhan minulla omat tmielipiteet, tuntemukset, halut ja toiveet.

Olen karvaasti huomannut, että mitä mukavampi ja sovittelempi yrität olla sitä enemmän ihmiset kävelevät ylitsesi ja pitävät sinua tiskirättinä. Oma ristiretkeni alkoi oikeastaan äidistäni jolle en ikinä sanonut mitään vastaan ja äidilläni on ikävä tapa möläytellä ja olla aina oikeassa. No nyt 30 ja risat olevana, äiti oikeasti miettii ennen kuin sanoo ja mikä parasta voimme olla asioista eri mieltä ilman että vedellään herneitä nenään. Kaveripiiristäni olen karsinut kaikki nämä prinsessat ja palveltavana olevat. Täytyy sanoa, että itsensä kasvattaminen ei ole ollut helppoa mutta vihdoinkin tunnen olevani tasavertainen muiden kanssa.

Tässäpä nyt perjantain vuodatusta mutta olen todellakin sitä mieltä, että me naiset keskimäärin olemme liian kilttejä ja ajattelemme muiden parasta niin, että nämä " martta määräilijät" huseeraavat aivan liian vapaasti pahoittaen monen mieltä.

Vaavaa - nuo repivät kivut ovat oikeasti todella inhottavia. Viime yönä heräsin kaksi kertaa, kun käännyin jotenkin liian nopeasti ja huolimattomasti ja kohtu tuntui jäävän pari senttiä jälkeen käännöksessä. Ai tsiisus että teki mieli joikasta.

Hyvä viikonloput kaikille marrasmammoille!

Masuapina rv 24+5

Vierailija
6/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta juu..

Vaavaalle onnea huomiseen " koitokseen" :) toivotaan hyvää säätä. Kun muuten olen lukenut Vaavaan hääjärjestely juttuja ja pukuja ja kaikkea niin itselle on tullut sellainen pitäisikö itsekin.. voih..

Pakkasin eilen niin noita tavaroita että loppuillasta oli aikas vaikeaa liikkua ja kun sänkyyn pääsin niin tuli sellainen " tämä on minun paikkani seuraavat 12 tuntia" .

Mut hei, tää kämppä alkaa oleen aikas tyhjä, jipi jipi.. kohta muutto..

Ainut ongelma, pojan 8vee synttärit on viimeisenä päivänä ja täytyisi jotain järjestää, mutta missä? vanha koti on tyhjä ja uudessa taas mikään ei järjestyksessä.. ehdotuksia??

Koirista puheenollen, meidän koira on ihan ihmeissään kun koko ajan kannetaan tavaroita pois, eilen meimasin imuroida hän paikkansa alta, niin tämä ei patjaltaan hievahtanut.. Luuli varmaan että jos hän liikkuu ja jättää patjan vartioimatta niin tuo akka sensiitä vie sinne minne muutkin tavarat ovat hävinneet :)

tittuska rv 23+5

Vierailija
7/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriarvot oli ihanteelliset, mutta tulipa käytyä... Hb oli laskenut sopivasti, nyt 125. Muutenkin kaikki ok, mitä nyt vähän painoa tullut puoli kiloa viikossa ;) Meillä onkin nyt lomailtu ja vietetty lasten synttäreitä heinäkuun puolesta välistä saakka... Terkka käski jo ottaa rennommin ja ajatella, että vuodot oli ja meni ja nyt suunnilleen normaalisti jatketaan. Ei silti tarvi alkaa revittelemään, kuunnella omia tuntemuksiaan. Seuraava neuvola neljän viikon päästä ja lääkäri siitä sitten parin viikon päähän. Tietty vähän mietityttää se kohdunsuun tilanne. Kun tuo esikoisen koulu alkaa ja saattelemisesta tulee kaks kolmen kilometrin lenkkiä päivään...

Meilläkin on koira. Vielä. Partacollieuros, toimelias ja turkiltaan kovatöinen. Sen piti olla se kolmas lapsi,mutta niin se oikeakin vauvakuume vielä iski. Nyt tämän minun hematoomaepisodin vuoksi en ole voinut edes lenkittää koiraa ja se on kuitenkin lähinnä mun koira. Meillä on alusta asti ollut yks tyttö, joka on tarvittaessa hoitanut ja lenkittänyt. Pitkin talvea jo tyttö on pyytänyt koiraa mukaansa metsäretkille jne. Tän kesän aikana koira on kiintynyt tyttöön ja tämän poikaystävään niin kovaa, että alkaa ulvoa niitten perään, kun tuovat koiran kotiin. Nyt ollaankin päädytty sellaiseen ratkaisuun, että koira lähtee nuorenparin matkaan, kun lähtevät syksyllä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Minun on nieltävä ylpeyteni ja ajateltava myös koiran parasta. Kun vauva tulee, liikenee multa vielä vähemmän aikaa koiralle. Ja kun tiedän, että koiralla on paljon parempi heidän kanssaan. On meillä aiempienkin lasten syntymän aikaan koira ollut, eikä vauvan syntymä ole automaattisesti mikään koiran karkoittaja. Päin vastoin, lapset oppivat paljon eläimiltä. Mutta tilanne täytyy katsoa kerrallaan ja nyt on näin parempi. Meillä on lisäksi hamsteri, kaks marsua ja kani, että lapsilla ja minulla riittää kyllä hoidettavaa.

No joo tulipa pitkästi koira-asiaa...

Tyttö jäi eilen kummien luo yöksi ja on jotenkin heti outoa.

Pitäis kaivaa ompelukone esiin, kun olis pinnasänkyyn ja neidin sänkyyn päiväpeittokankaat ommeltavana

Hyvää viikonloppua marrasmuruille ja Vaavaalle oikein hyvää hääpäivää!

Bubbles 25+6, jihaa huomenna Taas viikko täynnä!

Vierailija
8/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palailin juuri kotiin. Ei se litku mitään kovin pahaa ollut, mutta se odottelu oli puuduttavaa. Mua jotenkin painaa tää maha koko ajan, eikä siellä odottelupenkeillä istuminen helpottanu asiaa yhtään. No pääasia olisi kuitenkin hyvät tulokset, jotka toivottavasti saan kuulla ensi viikolla.

Mahassa käy kova myllerrys ja pari kertaa se on ihan " tärissyt" toisessa reunassa. En tiedä mitä ihmettä siellä tapahtuu, se tuntuu siltä kuin vaavilla olisi joku epilepsiakohtaus päällä... Outoa... Sen tärräyksen sain loppumaan kun vaihdoin kylkeä ja sen jälkeen huomasin ensimmäistä kertaa kunnolla että neidillä oli hikka! Vatsa noin muuten on edelleen arka, illalla taas vihloi pidemmän aikaa. Aika ikävät on fiilikset tällä hetkellä, odotan kovasti ensi viikon neuvolalääkäriaikaani...

Toivottavasti joku muu kokee vielä tämän ajankohdan raskaudesta nautinnolliseksi :) Minä olen todennut että lupaukset ihanasta ja energisestä raskauden keskikolmanneksesta ovat petosta :P

the-masu ja pikkuakka rv26+1

Vierailija
9/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAAVAA: Onnea hääpäivään! Oli sää mikä hyvänsä, NAUTTIKAA =) Hetki on ainutlaatuinen. Meillä oli kolme vuotta sitten hääpäivänä tosi kuuma hellepäivä, mutta tuli sitä illemmalla hiukan vettäkin. Toivottavasti ennusti liitolle vain hyvää =)

TOIVOOVAUVAA: Vaikka varmasti vaikeaa, yritä jättää anoppisi kommentit omaan arvoonsa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kuten jo yllä aiemmin sanottu, ei kaikille mene asiat jakeluun millään. Onhan niitäkin, jotka *ratsastavat* raskaudella, mutta itse me jokainen tiedämme vointimme. Toiset haluavat olla aina muita ylempänä ja luulisin, että anoppisikin raskauksissa on ollut omat murheensa; ei vain halua niitä tuoda julki vaan mieluummin on *superihminen*. Oletettavasti on sitä muissakin asioissa =P Jos alkaa mennä liian pitkälle, voi asiaa yrittää ottaa napakasti, mutta ystävällisesti esille. Mutta ikävä tosi asia on, että joidenkin kanssa on vain *joustettava* ja pistettävä laput korville, jos haluaa tulla jotenkin toimeen. Oma anoppini on aika kummallinen tapaus, mutta olen aina yrittänyt tulla jotenkin juttuun. Hän kuuluu niihin, jotka haluavat päättää ja tietää kaikesta muiden kustannuksella, mutta hänen asiansa ovat *tabuja* eli riitaa tulee, jos esität eriävän mielipiteen...

MASUAPINA: Minäkin olen aina ollut se, joka joustaa kaikessa kaikkien hyväksi. Vuosien saatossa se on aiheuttanut tosi ikävän itsetunto-ongelman =( Mutta vaikka yritän muuttaa tilannetta, ei se ole onnistunut. Aina, jos olen eri mieltä tai kehtaan muuten vain sanoa oman mielipiteeni, olen se, joka AINA KIUKUTTELEE! Häh?!? Kasvattaa tuollainen aika lailla sisäistä kiukkua ja tietäähän sen, että lapset siitä kärsii, kun äidillä paha olo =(

TITTUSKA: Jos teillä sukulaisia (vanhemmat) lähellä, joiden luona voisitte pojan synttärit pitää? Onhan niitä ravintoloitakin. MacDonalds ja Hese kait myyvät ns.lasten synttäripaketteja. Mutta mikä passaa kellekin. Itsestäni tuntuisi hassulta viedä kekkerit pikaruokalaan =o Meillä on muutaman kerran suvussa syystä tai toisesta pidetty synttäreitä perheen muiden jäsenien luona. Itse on tehty tarjottavat, mutta paikka vain toinen. Toivottavasti löydätte mukavan ratkaisun =)

BUBBLES: Minusta on kyllä hienoa, että osaatte katsoa asioita koiranne kannalta. Vaikka varmasti teille ja sinulle etenkin kurjaa. Mutta kuten sanoit, teillä niitä muita karvaturreja, niin hommaa ja helliteltäviä riittää =)

THE-MASU: Meillä on kaikki vauvat hikanneet masussa. Ei varsinaisesti tunnu pahalle, mutta kuitenkin jotenkin ikävälle. Esikoinen ei tärissyt masussa, mutta kakkonen kylläkin. Ihmettelin sitä, mutta toiset sanovat, että johtuu vauvan hermoston kehittymättömyydestä (mitä lie siellä touhuilee) ja aika moni sitä mieltä, että vauva pissaa silloin =o Tämä Tiitiäinen ei ole vielä tärissyt.

OMA (.): Viime yön nukuin yllättävän hyvin, kun kukaan lapsista ei herätellyt =) Kyljellään vain tekee välillä selälle kurjaa =o Muutoin edelleen ihan hyvä olo. Halut alkaa olla aika hurjat, mutta eipä aina osu sopivaan hetkeen=P Kauhistelen itsekseni masun kokoa ja toivon, että nuo läskit siitä joskus saisin pois. Tiitäinen itsessään ei lienen masua paljoa kasvattanut, mutta kun tuota alkupääomaa on ollut ihan kohtalaisesti =o Itsestä tuntuu, että masu ja takapuoli olisivat tässä odotuksessa levinneet. Liekö sitten *lihakset* jo niin heikkona =P

Kohti viikonloppua!

TalviSalama + Tiitiäinen 26+1

Vierailija
10/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

energisempi päivä tänään.Aloitin ikkunanpesun aikaisin aamulla kun lapset herättivät jo 6.30 (pitkästä aikaa).

VAAVAA: onnea huomiselle!!!

Oma (.) neiti on potkinut todella kovaa tänään tuonne oikealle, ihan kiva että viihtyy nyt jo koko masussa,kai siellä on koko ajan vähemmän tilaa.

Katselin puistossa ollessa muiden vatsoja,ja voi että toisilla on iso masu.Kesä tietysti paljastaa vatsat enemmän,ja tiedän että myös minulla on marraskuussa iso masu.Isäni päivitteli vatsani kokoa edellisessä raskaudessa kun olin loppumetreillä..

Hyvää viikonloppua kaikille masuille!

Jas ja pikkuneiti 25+0

Vierailija
11/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat häät teille tulee oli keli mikä tahansa. :-)

täällä ei ihmeitä. tänään tuli 25 viikkoa täyteen ja mieli hyvä. Vieraita on meillä, mutta nyt ovat lasten kanssa ulkoilemassa joten pikaiset terkut vaan.

mom rv25 tasan

Vierailija
12/31 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavaalle tulin pikaisesti onnea toivottamaan: Oikein aurinkoista hääpäivää!!!

Omaan napaan ei uutta.Vieraita tulossa meillekkin joten päivä mennyt siivoillessa ja nyt keittöön salaatin tekoon...

-kisupikkukuu-

Vierailija
13/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti häät sujuvat hyvin eikä se sää pilaa musiikki puolta häistä...

meillä oli omat häät erittäin pienet ja ei niissä mitään päivällistä tai lounasta tarjottu,mutta oli voileipäkakkuja ja kaikkee muuta täytekakkuja ja riisipiirakoita munavoin kanssa ja semmoista kuitenkin hieman täyttävämpää.

Vieraita oli suunnilleen 25henkeä...

Häissämme oli niin paljon lapsia että ei sitten niitä tanssiaisjuttujakaan pidetty vaan mentiin sitten illasta miehen kanssa tuonne lähi ravintolaan viettämään iltaa kun äitini ja silloinen isäpuoleni hoiti lapsia kotona.

Eli ihan pienet häät olivat.

Nyt tähän päivään/aamuun...

Masukki voi hyvin ja potkiskelee ja muljahtelee masussa tasaiseen tahtiin.

Aamupalaakin tekis mieli mutta kun vielä ei voi syömään mennä,kun otin noi rautatabletit,pitää kestää vielä aikas kauan ennen syöntiä.

Joku oli vaihtanut obsidan merkkiseen rautatabletteihin,niin mulla ne ovat olleet nyt n.kk käytössä eikä vielä viime kerralla ollut hemoglobiinia nostaneet,joten neuvoivat ottamaan jokatoinen päivä 2 ja jokatoinen päivä1.

Tuolla ohjeella pitäisi jo alkaa nouseen nuo lukemat.

Mutta nyt lasten kanssa touhuileen...

RV 23+5

Vierailija
14/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kaakkois-Suomessa aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ja eikös se vaavaa ollu tuosta Kouvolasta, joten luulen, ettei ainakaan vielä hirveästi noita pilviä ole sielläkään (vajaa 90 kilsaa väliä)...

Meillä häistä tuli 7 vuotta maanantaina - huoh- kuinka se aika kuluukaan.... Ihana muistella niitä häitä....

Masukki ei treenannutkaan ihan normaaliin tahtiin illalla, vaan vähän rauhallisemmin liikuskeli. Tänään jos jaksais tyttöjen kans lähteä vähän kaupungille aikaa kuluttamaan (isukki siel aamuvuorossa, ja huomenna aamulla nukkumapäivällä), huomenna vois mennä aamulla kirpparille - täällä kun on torilla sunnuntaisin kirppari, jossa on myyjiä ihan urakalla (ostajiakin, jos sää sallii)..

Tyttäret karkkipäivän karkkipurkin kimpussa (pussista muutama karkki pakastusrasiassa) ja lastenohjelmia odottelemassa, joten taidan nautiskella vaikka kirjan parissa hetken aikaa....

Hyvät lauantait kaikille...

--Mirpa ja masukki rv 23+2--

Vierailija
15/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinon tarkastus, ennen kuin täytyy lähteä Ouluun ajeleen sinne puutarhajuhlille. Tyttö katselee tyytyväisenä Pokoa (voi että mä inhoon sitä ohjelmaa!) ja mies on aamiaisen kimpussa. Täälläkin on kaunis ilma, joten jospa meilläkin ois mukavat juhlat tiedossa.

Masuvauva potkiskeli illalla tosi reippaasti ja mieskin tunnusteli vatsaa. Viimeaikoina, kun potkut on jämäköityneet ja niitä satelee entistä enemmän, on ollut ihan alien olo. Sanoinkin miehelle, että taitaa meille syntyä joku avaruusörkki ihmisvauvan sijasta.

Kaunista kesälauantaita kaikille!

Sarafan rv 24+2

Vierailija
16/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavaa:lle Onnittelut koko perheellenne ja toivotaan että järjestelyt menevät hyvin:)

Mulla alkaakin viikonlopun jälkeen nettipimento tämän muuton johdosta mutta yritän hoitaa asian kuntoon nopsasti, olen läheisriippuivainen meidän pinosta :D Mitäköhän mahtaa sähkö pojilla kestää että saan netin sinne maalle toimivaksi?

Kiitos neuvoista pojan synttäreitä koskien, päädyttiin siihen että pidämme ne mummulassa ja mummu lupasi vielä että hän leipoo kakun niin olemn voinut keskittyä muuttamiseen.

Nyt hommiin, kuullahan taas

tittuska rv23+6

Vierailija
17/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavalle onnellista ja ihanaa hääpäivää!! Toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti! Onnea!

Meillä kanssa esikko katselee lastenohjelmia. Mies löhöö sohvalla ja lukee kirjaa... mua vähän ärsyttää. Mikä lie? no ehkä se kun olin äsken veskissä pesulla, niin silläaikaa oli kuopus 1,5v kaivelemassa kissan hiekkalaatikkoa. Eli ärähdin miehelle, ettei voi sen verran vahtia tyttöjä, aarg! Itsellä kun on aina körvat höröllä, missä ne on ja mitä tekee, mutta eihän tuo mies kuule, höpsö. Erilaisia taidetaan olla me äidit ja isät!? Onko muilla samanlaista?

Sainpas jonkun energia puuskan heti aamusta, kun sain pestyä/järjestettyä maustehyllyn. Siihen kun oli mukavasti ehtinyt kertyä sellaista rasvapölyä, yök! Ja osa mausteistakin oli mennyt jo vanhaksi. Pyykitkin pitäis ripustaa. Kotityöthän ei lopu koskaan.

Oli puhetta noista n.2 vuotiaiden raivareista. Meillä keskinmäinen nyt 2,5v saa sekä yöllisiä kauhukohtauksia, että päivällä raivareita ihan muuten vaan. Nyt kesällä kun meidän normaali arkirytmi on vähän vaihtunut niin niitä on ollut enemmän. Ja olenkin huomannut, että kun on säännöllinen rytmi ja kunnon päiväunet niin nuita on vähemmän. Muutenkin tuo meidän neiti on todella temperamenttinen, joten on se varmasti luonteestakin kiinni ;) muut tytöt ei oo noita niinkään harrastaneet.

Nyt täytyy jo mennä!

Äitikki rv 22+6

Vierailija
18/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa hääpäivää Vaavaalle!

Kanelisokeri 24+0

Vierailija
19/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hääpäivää minunkin puolesta Vaavaalle!

Ja Sarafan, tervetuloa tänne Ouluun!

Masussa on täälläkin liikuskeltu taas mukavasti heti aamusta.

timaja 24+2

Vierailija
20/31 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hääpäivää vaavaalle! Täälä meillä on tosi hieno ilma, toivottavasti sieläpäin myös!

Mökkireissu jäi hieman lyhyeen ja ollaan nyt muutama päivä oltu jo kotona, no ei se mitää hommaa täälä riittää ja niinkuin joku sanoi niin kotityöt ei lopu koskaan, siihen remppa päälle.

Ei ole kyllä vauhtiajo jutut meille kuulunut yhtään, ihme kun tangot kuului, tai sieltä tangovapaalta..

Oma vointi on ihan hyvä, mitä nyt vähä väsyttää ku pitää niin touhuta kaikkee et tulis valmistaki.

Mut eipä täs kai kummempia.

Tuuli