Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmavaivat

Vierailija
24.11.2020 |

Suomi24 palstalta sattui silmään oheinen kir Puolison ilmavaivat

Anonyymi
19.11.2020 08:09
Ilmoita
Moikka,

Mitä olette mieltä, onko suhteen jatkumiselle vielä edellytyksiä.
Olemme tapailleet tyttöystäväni kanssa noin kolme kuukautta. Asiat näyttävät olevan ihan mallillaan ja viihdymme hyvin toistemme seurassa. Noin viikko sitten kuitenkin kävi juttu, joka pistää nyt miettimään koko suhteen tilaa ja onko jatkoon edellytyksiä.

Olin alakerrassa katsomassa läppäriltä Emmerdalea ja tyttöystäväni meni nukkumaan noin paria tuntia aikaisemmin. Kömmin hänen viereensä ja asetuimme ns. lusikka-asentoon. Olin juuri nukahtamassa, kun tyttöystäväni päästi järjettöämän kaasupurkauksen vatsaani vasten. Tuntui kuin olisi iskuporakoneella porattu mahaan. Tämä kesti vielä piinallisen pitkään. Irrottauduin luonnollisesti välittömästi lusikka-asennosta, mutta pärinä jatkui vielä sen jälkeenkin muutamia sekunteja. Melkein heti sen jälkeen alkoi sieraimiin tunkeutua mädän kananmunan ja ummehtuneen mummonmökin hajun sekoitus, jota ei mitenkään voinut kuvata pieneksi tai keskisuureksi, vaan haju oli lähinnä kuvottava. Avasin tuuletusikkunan sekä parvekkeen oven ja poistuin alakertaan. Palasin makuuhuoneeseen noin puolen tunnin kuluttua, mutta haju oli vielä selvästi havaittavissa. Aamuherätys painoi mielessä joten oli pakko kömpiä sänkyyn, mutta lusikkaan en todellakaan enää halunnut mennä. Tämän jälkeen olen saanut hajumuistoja tuosta yöstä esimerkiksi aamupalalla ja se on vienyt ruokahaluni. Ymmärrettävästi en ole tyttöystävääni sen jälkeen koskenut ja pelkään esim alapään koskettelut laukaisevan hajumuiston pilaavan mieskuntoni.

Onko muille käynyt vastaavaa ja onko tästä mahdollista päästä yli? Nyt olen todella huolissani tilanteesta ja pelkään, että en enää koskaan näe tyttöystävääni samanlaisena viattomana ja kauniita enkelinä, kuin ennen tätä vatsaani osunutta porakonetta :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi