80 luvun jäätelö. Kuka muistaa?
Oli lakritsin makuinen puikko jäätelö, jonka paperiin ilmestyi pakkasessa kummitus? Mikä jäätelö kyseessä? En muista.
Kommentit (7)
Tuo linkissä näkyvä Monster sopii kuvaukseen, mutta linnakuvaa ei ole. Muistan kuinka jäätelön syömisen jälkeen piti laittaa paperi takaisin pakastimeen ja ottaa ulos monta kertaa, kun kuvan ilmestyminen oli niin jännää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo linkissä näkyvä Monster sopii kuvaukseen, mutta linnakuvaa ei ole. Muistan kuinka jäätelön syömisen jälkeen piti laittaa paperi takaisin pakastimeen ja ottaa ulos monta kertaa, kun kuvan ilmestyminen oli niin jännää.
Joo tuon linnakuvan muistan. Ei ollut monsteri jäde. Miksei tuommoisia papereita enää tehdä?
Ap
Minä olen miettinyt, että kuvittelenko vain että ennen oli sellaista pähkinäjäätelöä jossa ei ollut mitään pähkinän palasia kuitenkaan. Oli todella hyvää, sellaista kun saisi vielä!
Muistatteko Asterix sitruunatuutin?
Muistaako kukaan punaista ”sormi”- mehujää puikkoa? Oli siis käsi jossa etisormi pystyssä.
Oli hyvää
Kiinnostaa myös, olen tätä yrittänyt jo vuosia etsiä. Muistelen, että paperissa oli jonkinlainen linna, jonka valosta keltaiseen oviaukkoon kummitus ilmestyi.