Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaapas naiset

Vierailija
29.03.2014 |

Miksi suurta osaa naisista vaivaa se, että miehellä on edellisestä suhteesta lapsia? Lapsethan asuvat lähes kaikissa tapauksissa äidillään ja ovat isällään esim joka toinen viikonloppu. Kuitenkin miehen on hyväksyttävä mukisematta naisen jälkikasvu, joka asuu tietenkin pääsääntöisesti äidillään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapset tarkoittavat että miehen on maksettava niistä elareita ja se taas on tietysti pois nykyiseltä naiselta, nih!!

Vierailija
2/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikenlaiset uusperheviritykset ovat vaikeita eli nykykielellä "haastavia". Parempi, jos kummallakaan ei ole ennestään lapsia. Nih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin (monenlaista tarinaa kuulleena), että yksi syy on pelko siitä, että ex-vaimo alkaa pompotella miestä lasten varjolla. Peruu tapaamisia ja sanelee ehtoja. Toisin sanoen yrittää hankaloittaa miehen uutta suhdetta mitä ihmeellisimmillä keinoilla.

Vierailija
4/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naine on naiselle susi!

Vierailija
5/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:43"]

Naine on naiselle susi!

[/quote]

Nii on, mutta näissä tapauksissa ennen kaikkea susi omille lapsille. 

Vierailija
6/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon naista tuollainen häiritse. Löydät varmaan sellaisenkin, jota ei häiritse, kunhan olet alkuun jo rehellinen.

Vierailija
7/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa mies joka kykenee olemaan pelkkä vkloppuisä omille lapsilleen. Kyseenalaistaisin sellaisen tyypin suhdekäsityksen.

Vierailija
8/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep,mun miehellä toi sama tilanne,kusipää ex keksii kaikkia tekosyitä,eikä anna muksua isälleen ja nyt mies väittää,et se on mun syytä,vaikka eihän se ole,vaan sen muijan valtapeliä,että sais määräillä,kun on niin katkera erosta ja tottakai haluaa sotkea siinä samalla meidänkin välejä ja on tavallaan onnistunu,kun mies purkaa sitä muhun.

Vierailija
9/9 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua kattoni alle ja käytännössä vastuulleni sekä hoidettavakseni lapsia, joiden kasvatuksen suhteen mulla ei ole tasavertaists päätösvaltaa. Suhde, jonka ei ole tarkoituskaan edetä yhteenmuuttoon, taas kelpaa hyvin harvoille miehille.

Mulla on myös periaate, että tahdon tapailla pitkään ja tutustua kunnolla ennenkuin esitellään kumpikaan lapsille toisiamme. Kun tapaamiset ovat mun omien (vuorotyö) sekä mun lapseni isän aikataulujen lisäksi kiinni myös uuden miehen, tämän lasten ja exän aikatauluista, tuntuu vaan mahdottomalta saada toimimaan. Lapsettoman kanssa olisi helpompaa.

Tiedän kyllä että luultavasti en näistä syistä tule aikoihin löytämään miestä, mutta mun oman lapsen etu meneekin mun parisuhdrhaaveideni edelle.