Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit jos täti-ikäinen tulisi juttelemaan miehesi kanssa?

Vierailija
29.03.2014 |

Näin tänään erään perheen kaupassa. Luulen, että mies oli työkaverini vuosien takaa, paljon minua nuorempi. Hän katsoi sen näköisenä, että tuntee, mutta itselläni on äärimmäisen huono kasvomuisti. Jos olisin ollut varma, olisin moikannut. Jos vaimo ei olisi ollut mukana, olisin varmasti kysynyt että oletko sinä sinä. Mukana ollut lapsikin oli sen kokoinen, että täsmää. Mä tulin työasioissa tosin hyvin toimeen tämän tyypin kanssa ja hänen kanssaan tein kaikista eniten töitä, joten olisi ollut kiva kysellä kuulumisia. Mutta kun en ollut varma enkä ole koskaan tuntenut vaimoa, en uskaltanut. Olen 99 % varma että kyseessä oli sama kaveri, mutta jäljelle jää se 1 %, että saattoi olla joku muukin. Kampaus oli vähän erilainen kuin silloin, mutta kasvonpiirteet näyttivät samalta. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan pahaa. :) Harmillinen varmaan noin huono kasvomuisti. 

Vierailija
2/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olis varmaan iloinen, on itse pappaikäinen, mikä on muuten täti-ikäisen määritelmä? Itse tulin tädiksi 11 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kampaus nykyään täysin erilainen ja hiusten värikin ja olen (valitettavasti) myös lihonut niistä ajoista 10 kg, joten siksi ko. tyyppikään ei varmaan ollut varma olenko minä minä, eli kumpikin vähän "kyräili" mutta ei uskaltanut sanoa mitään. 

Vierailija
4/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. nuorukainen lienee alle 30 ja itse olen 50 täyttänyt. 

Vierailija
5/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo täti-ikäinen on hauska määre. Minusta tuntuu, että me ollaan suurin osa tällä palstalla aika täti-ikäisiä =).

Vierailija
6/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä 16 vuotiaana. Jo siitä asti Täti - ihminen. Olisi hienoa päästä määrittelemään tätiys korkeampaan asemaan.

Vierailija
7/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä siitä pitäisin..? Riippuu varmaan tädistä ja kuinka pitkäksi aikaa jää siihen juoruamaan.

Meinaatko että olisin mustasukkainen vai mikä on ideasi? 

Vierailija
8/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:08"]

Mitäpä minä siitä pitäisin..? Riippuu varmaan tädistä ja kuinka pitkäksi aikaa jää siihen juoruamaan.

[/quote]

En vaan, että jos on vaikka kiire ja joku ihan tuntematon tantta, joka ei edes miehellesi kovin tuttu ole, vuosien takaaa pysäyttää, ärsyttääkö se? 

Vierailija
9/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään täti-ikäinen vaikka olen kuusikymmentä täyttänyt. Eräs vanha luokkakaverini taas on ollut koko elämänsä tätinä, koska sisarenpoikansa on muutaman kuukauden vanhempi

Vierailija
10/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mies saa jutella kenen kanssa se ite haluaa, eli ei siitä mitään sen kummempaa tulis :)

Vierailija
11/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:08"]

[/quote]

En vaan, että jos on vaikka kiire ja joku ihan tuntematon tantta, joka ei edes miehellesi kovin tuttu ole, vuosien takaaa pysäyttää, ärsyttääkö se? 

[/quote]

No ei ärsytä jos ei ihan kauhean pitkäksi aikaa jää tarinoimaan. Eikä se täti ärsytä, vaan se voi lopulta ärsyttää jos on kiire ja MIES ei tajua sanoa että nyt pitää jo mennä.

Vierailija
12/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ärsytä. Kyllä minun miestäni saa jututtaa ihan kuka vaan. Vaikka nuori hemaiseva nainenkin. Surullista, jos vain kyräillään eikä uskalleta reippaasti kysyä että oletkos sinä se minun vanha tuttuni. 

Vierailija
13/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onko se sun entinen panos? Tädillä ei täs tarkoiteta kummitätiä vaan täti ikäistä naista eli n.+50 ikäistä naista. Parikymppine nainen ei voi olla vielä täti-iässä :D

Vierailija
14/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ikäinen?

Vierailija
15/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäis? Tietenkin sitten, jos edottaa seksiä, voi olla syytä sanoa suorat sanat. Mutta se on miehen tehtävä.

Vierailija
16/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ehdottaa seksiä

Vierailija
17/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuossa juttussa oli omituista, mikä pitäisi ärsyttää tai mikä pitäisi haitata. Eniten ärsyttää se, että kyräillään ja mietitään jälkikäteen olikohan se se ja vatvotaan mitä jos. 

Jos näät vanhan työkaverin jota haluat moikata, niin menet kysymään onko hän kyseinen henkilö. Jos ei ole, niin anteeksi, näytit niin tutulta. Jos on niin kuulumisia voi vaihtaa. Mitä merkitystä sillä on onko vaimoa ennen tavannut, hänet voi tavata nyt.

Eriasia jos kyseessä on joku vanha pano tms, joiden kanssa ei muuta yhteistä ole. Mitäpä niiltä menisi kysymäänkään, kuis panee vai.

Vierailija
18/18 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia, että vanhoja tuttuja moikataan ja vaihdetaan kuulumiset. Sukupuolesta ja iästä riippumatta.