Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöpaidassani on kainalossa reikä

Vierailija
29.03.2014 |

eikä ole varaa ostaa uuttaa

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: Meidän käsityötunneilla 80-luvulla ei taidettu kertaakaan opetella vaatteiden korjaamista. Eipä silti, etteikö reiän voi kursia kokoon opettamattakin, mutta noin niinkuin vastatakseni kommenttiisi.

Vierailija
2/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni on kyllä heittänyt mun reikäiset yöshortsit roskiin.. Sit naisten reikäsii pyjamia kehutaan... Missä tasa-arvo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Yöshortsit, kuulostaa miesten jutulta

Vierailija
4/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:22"]

Mulla ei edes ole yöpaitaa. Nukun vanhassa t-paidassa. Eli, kun t-paita kulahtaa niin ettei sitä kertaa päivällä pitää, siitä tulee yö-paita. 

[/quote]

sama. lahjaksi kyllä saanut muutaman setin.

Vierailija
5/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla neulaa ja lankaa?

Vierailija
6/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kyllä löytyy paikkaustarpeet, mutta kangas lienee niin haurasta, että kestäisikö tuo ompelua.

Vierailija
7/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten nukut yöpaidassa, jonka kainalossa on reikä. Ei kai se nyt niin nökönuukaa ole. Ostat uuden yöpaidan kunhan olet taas rahoissasi. Tai pyydät lahjaksi. 

Vierailija
8/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuuletusta varten, duh.

Vierailija
9/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hajos yökkäri, mut löysin kirpparilta kaksi uutta: viidellä eurolla Risto-Matti Ratian yöpaidan ja kolmella ja puolella eurolla Nanson yöpaidan. Jonkin aikaa sain kyllä noita etsiä ja katselin jo torilta ja huutiksestakin uutta, mutta ne maksoi saman verran, kun noi kaks yhteensä ja siihen ois tullu vielä postikulut.

Vierailija
10/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä reikää yöllä näkee?

Vierailija
11/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mietinkin, että toisaalta reikä yöpaidan kainalossa on aika erikoista ja siksi ihan cool. :)

Vierailija
12/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita, kerroinkin miehelle, että laitan näin juhlapäivän kunniaksi pitsiä päälle ;)

Elämä täytyy ottaa huumorilla.

Vierailija
13/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:08"]

Kuka sitä reikää yöllä näkee?

[/quote] Hih, ei näekään but I can feel it...

Vierailija
14/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:10"]

Mulla on useita, kerroinkin miehelle, että laitan näin juhlapäivän kunniaksi pitsiä päälle ;)

Elämä täytyy ottaa huumorilla.

[/quote] Jeps. Mulla oli yksi yöpaita niin rakas, että se tosiaan oli miltei riekale ennen kuin sen raaskin hävittää. Nännien kohdallakin taisi olla reiät! XD

Vierailija
15/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa. kangas on todella jo niin ohutta, että paikkaamisesta olisi varmaan vain haittaa. Miksikö käytän? Nukun tuossa pehmeääkin pehmeämmässä yökkärissä kaikkein parhaiten.

Vierailija
16/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 19:08"]

Mullakin hajos yökkäri, mut löysin kirpparilta kaksi uutta: viidellä eurolla Risto-Matti Ratian yöpaidan ja kolmella ja puolella eurolla Nanson yöpaidan. Jonkin aikaa sain kyllä noita etsiä ja katselin jo torilta ja huutiksestakin uutta, mutta ne maksoi saman verran, kun noi kaks yhteensä ja siihen ois tullu vielä postikulut.

[/quote]

Ja samalla reissulla käytetty kuukuppi ja pikkarit pilkkahintaan? Yök

Vierailija
17/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit tämän asian meille?

Vierailija
18/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6 vastaa teille "kuka näkee?" kysyjille; mun reikäsen yökkärin näki ambulanssikuskit, kun oli pakko soittaa yöllä lapselle ambulanssa. Eli menee jo sarjaan isoäidin opetukset: aina pitää olla ehjät alusvaatteet, kun eihän sitä tiedä, jos joutuu vaikka onnettomuuteen.

Ei se tietty mikään iso juttu siinä vaiheessa ollut, kun piti tilata ambulanssi, mut ne siis kuitenkin näki mun reikäsen yökkärin... Jossain muussa tilanteessa oisin vaikka pukenut päivävaatteet, mutta paniikissa en tajunnu pukea, kun ei lapsi saanut henkeä.

Vierailija
19/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole yöpaitaa. Nukun vanhassa t-paidassa. Eli, kun t-paita kulahtaa niin ettei sitä kertaa päivällä pitää, siitä tulee yö-paita. 

Vierailija
20/26 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku alasti