Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen epätoivoinen. Mitä tekemistä/ajanviettoa netissä?

Vierailija
29.03.2014 |

Olen parantumassa isosta leikkauksesta, jonka myötä liikuntakykyä saan odotella vielä pitkään. Siksi epätoivoisena kysyn, osaisitteko te rakkaat palstalaiset neuvoa minulle netissä jotain tekemistä? Miten esim. itse viettäisitte netissä aikaanne vastaavanlaisessa tilanteessa?

Yle Areena, Katsomo ja Ruutu on jo kahlattu läpi. Mm. hyviä pelisivustoja kaipaisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolia pelaamaan? Siellä on aina pelikavereita ja juttuseuraa, menitpä mihinkä vuorokauden aikaan vain.

Vierailija
2/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Netflixillä on ihan katsomista myös. kahdeksan euroa/kk ja eka kk ilmainen. Tsemppiä paranemisaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paranemiseen. Itse myös toipumassa. Tänään kävin eka kertaa viikkoihin pihalla, jaksoin kävelläkin vähän. Vuodelepo aikana tuli katsottua läpi aika monta sarjaa netflixistä. Lisäksi tuhlasin suuret summat nettikauppoihin. Omaa oloa helpotti kaikenlaiset tulevaisuuden suunnitelmat. Paperilla on mm. Puutarhasuunnitelmia ja piirroksia ainakin kymmenelle seuraavalle vuodelle.

Vierailija
4/4 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointlesssites.com

Loputtomasti linkkejä katseltaviin, pelattaviin, interaktiivisiin ja luettaviin asioihin :)