Olen epätoivoinen. Mitä tekemistä/ajanviettoa netissä?
Olen parantumassa isosta leikkauksesta, jonka myötä liikuntakykyä saan odotella vielä pitkään. Siksi epätoivoisena kysyn, osaisitteko te rakkaat palstalaiset neuvoa minulle netissä jotain tekemistä? Miten esim. itse viettäisitte netissä aikaanne vastaavanlaisessa tilanteessa?
Yle Areena, Katsomo ja Ruutu on jo kahlattu läpi. Mm. hyviä pelisivustoja kaipaisin.
Kommentit (4)
Ja Netflixillä on ihan katsomista myös. kahdeksan euroa/kk ja eka kk ilmainen. Tsemppiä paranemisaikaan.
Voimia paranemiseen. Itse myös toipumassa. Tänään kävin eka kertaa viikkoihin pihalla, jaksoin kävelläkin vähän. Vuodelepo aikana tuli katsottua läpi aika monta sarjaa netflixistä. Lisäksi tuhlasin suuret summat nettikauppoihin. Omaa oloa helpotti kaikenlaiset tulevaisuuden suunnitelmat. Paperilla on mm. Puutarhasuunnitelmia ja piirroksia ainakin kymmenelle seuraavalle vuodelle.
pointlesssites.com
Loputtomasti linkkejä katseltaviin, pelattaviin, interaktiivisiin ja luettaviin asioihin :)
Lolia pelaamaan? Siellä on aina pelikavereita ja juttuseuraa, menitpä mihinkä vuorokauden aikaan vain.