Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kertoa ihastuksesta tapailumiehelle?

Vierailija
23.11.2020 |

Milloin te kerrotte asiasta vai kerrotteko ollenkaan? Luulisi että hyvä olisi kuitenkin kertoa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sen vertaa ole tuntosarvia, että tietää kertomatta, on kyllä aika huonot vaistot.

Vierailija
2/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vattu on tapailumies? Mies, jota olet (romanttisin treffein) tapaillut? Miksi tällaiselle pitäisi erikseen kertoa ihastumisestaan? Eiköhän se nyt ole oletusarvo ja normi. Kummallinen kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sitä tietää onko mies ihastunut minuun vai ei? Vastailee viestein, on kohtelias, haluaa nähdä.. mutta minkäänlaisia sydän- ja pussaushymiöitä ei käytä.

Ap

Vierailija
4/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailet ihastustasi? No pussaa sitä heti!

Vierailija
5/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää ne hymiöt heti tapaillessa. Eri asia saada niitä kumppanilta. Ehkä miehesi on samanlainen ruttunaama kuin minäkin?

Vierailija
6/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ärsyttää ne hymiöt heti tapaillessa. Eri asia saada niitä kumppanilta. Ehkä miehesi on samanlainen ruttunaama kuin minäkin?

No joo, kieltämättä mua ärsytti toisen kohdalla ensimmäisten treffien jälkeen! Hän halusi vielä toisen kerran tavata. Sit loppui.

No ehkä vaan ihastuin tähän nykyiseen nopeammin ja enemmän 🙈. Hän kyllä vaikuttaa olevan ihan intensiivinen, kun tavataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi