Alapää kutisee neljättä vuotta - tulen hulluksi!
Neljä vuotta sitten ihan yks kaks alkoi älytön alapään kutina. Testeissä ei mitään. Kaikkea mitä vain mieleen tulee on kokeiltu ja oltu kokeilematta. Jatkuu vain.
Onneksi ei sentään ihan 247, mutta etenkin iltaisin alkaa sellainen syyhysirkus että voi morjens. Ja kutisee siis ihan sisältä että ulkoa.
Kommentit (11)
Ootko kokeillu estrogeenia? Voiteena ilman reseptiä ja tabuina reseptillä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:21"]Pese aamuin illoin lämpimällä etikkavedellä. Litraan lämmintä vettä 2dl ihan kaupan tavallista etikkaa ja siillä lutraat oikein kunnolla.
[/quote]
Tää muuten autto, kun ykskaks 2vkoa synnytyksen jälkeen alko armoton kutina
Ethän pese vain alapäätäsi saippualla? Ja liiallinen vedellä pesu ei ole hyväksi. Ota jokapäivä maitohappobakteereita.
Voiko olla allergiaa? Käytätkö ehkäisyä ? Monet ovat esim kortsuille allergisia tai spermalle, pillereissä voi olla jotain mikä ei sovellu ja aiheuttaa kutinaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:21"]Pese aamuin illoin lämpimällä etikkavedellä. Litraan lämmintä vettä 2dl ihan kaupan tavallista etikkaa ja siillä lutraat oikein kunnolla.
[/quote]
Tää muuten autto, kun ykskaks 2vkoa synnytyksen jälkeen alko armoton kutina
[/quote]
Omenaviinietikkaa pelkiltään tuli yhdessä vaiheessa kokeiltua. Tämän voisin ottaa seuraavaksi kokeiluun. Kauan meni että tehosi?
Estrogeeniä olen voiteena kokeillut, tuntui hassulta ostaa sitä kun pakkauksessa mainitaan ensisijaisesti vaihdevuosien oireista kärsivät. Se tosin jäi kesken kun oli niin pitkä kuuri (yli kolme viikoa?). Tabuja ei siis saa ilman reseptiä? Täytyykö näitä varten tehdä jotain sisätutkimuksia?
Miten usein peset alapääsi? Käytätkö saippuaa ja jos, niin millaista?
Ajeletko alapääsi?
Mitä materiaalia olevia alushousuja käytät?
Käytätkö pikkuhousunsuojia?
Kutinahan on muuten lievää kipua, joten joku siellä on oikeasti vikana.
Hui kamala noi kihomadot! Yhdellä tutulla oli lapsilla kihomatoja joista ei meinannut päästä eroon ja ne tarttui myös tähän perheen äitiin ja meni pimppiinkin...
Minulla tuo etikkavesi on auttanut jo 1-2 päivässä kun olen heti sillä pessyt kun vähänkin on alkanut kutittaa. Mutta noin pitkä kutina vaatii varmaan parin viikon pesut!
Muista myös nukkua ilman alushousuja.
Ja jos käytät siteitä niin vaihda merkkiä. Esim. minulle sopii vain tavalliset vuokkoset ja libresse ym. kutittaa.
Voit olla myös yliherkkä spermalle...käytä kondomia...ja sille lateksille voi olla allerginen eli valitse lateksiton kondomi.
Pese aamuin illoin lämpimällä etikkavedellä. Litraan lämmintä vettä 2dl ihan kaupan tavallista etikkaa ja siillä lutraat oikein kunnolla.