Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-seksuaali

Vierailija
23.11.2020 |

Miten kertoa vanhemmille että olen bi-seksuaali? Minulla ja vanhemmillani on hyvät välit. Olen siis tyttö. En ole yhtään kärryillä siitä miten kertoisin. On monia tapoja ja olen vasta aika nuori joten he saattaisivat ajatella että tämä on jokin ”vaihe”, vaikka olen tykännyt tytöistä ja pojista jo pari vuotta. Käteni tärisee tätä kirjoittaessa koska ahdistun helposti tälläisissä tilanteissa. Kaverini on tiennyt tämän jo pitkään. Vanhempani ovat eronneet ja asuvat eri taloissa. Olen yrittänyt vinkata tätä asiaa jo kauan mutta eivät nähtävästi ole tajunneet. Olisiko vinkkejä kertomiseen tai siihen että he tajuaisivat sen jotenkin? Auttakaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Setan sivuilta vinkkejä, miten kertoa vanhemmille. Siellä on opas aiheesta. Paljon tsemppiä! Et todella ole ainoa bi :)

Vierailija
2/4 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Setan sivuilta vinkkejä, miten kertoa vanhemmille. Siellä on opas aiheesta. Paljon tsemppiä! Et todella ole ainoa bi :)

Kiitos avusta!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano joskus esim. "Sit kun mulla on tyttö- tai poikaystävä..." Tai sit vaan kerrot suoraan. Tsemppiä <3

Vierailija
4/4 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano joskus esim. "Sit kun mulla on tyttö- tai poikaystävä..." Tai sit vaan kerrot suoraan. Tsemppiä <3

Kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi