Siis nukkuuko pariskunnat kainalossa??
Mulla on aivan hirveä hiki kun mies kömpii kainaloon. Sitten siitä ei muuten lähdetäkään.
Kommentit (14)
En voi sietää mitään lusikoitumista tai muuta.
No ei. Tyyny vähintään välissä, semmonen kokovartalotyyny. Joskus pakko nukkua sohvalla. Mies on ihan eri kaliiperia kuin minä ja kun se kääntää kylkeä, herään joka kerta siihen kun patja pomppaa. Jos nukkuisin kainalossa, jäisin taatusti alle kun se korsto kääntyisi muhun päin.
Ei todellakaan, oman peiton alla ja kaukana toisesta, hiki tulee vaikka olis vaan selät vastakkain.
Siis, siis, tuo se aina laittaa siis-sanan kysymyssanan paikalle. Siis, siis, siis. Siitä siis tunnistaa siis-aloittajan.
Siis pariskunnat nukkuu sängyssä, siis.
Ennen nukkumaan menoa voi köllötellä kainalossa, mutta ei ainakaan me pystyttäis nukkumaan niin.
Eikö se vaadi aika hyviä unenlahjoja, että pystyy olemaan heräämättä, kun toinen alkaa kääntyilemään, tai jotain unissaan tekee? Varmaan tekee huonoa unenlaadulle.
Jooei. Käsi puutuu jos joku nukkuu sen päällä, ja lusikassa sen takanaolijan patjanpuoleinen käsi on liikaa, eikä mahdu oikein mihinkään. Vähän saatetaan kuherrella mutta en siedä ihokosketusta kun alan oikeasti nukkumaan.
Itse haluaisin nukkua kainalossa, mutta mieheni ei suostu, kun ei pysty nukahtamaan niin. Minä saan kyllä miehen kainaloon nukahtaa, mutta nukahdettuani hän siirtää mut omalle puolelleni ja peittelee:D
Me nukutaan eri huoneissa. On nukuttu jo vuosia näin, ja hyvin nukutaankin.
Parasta nukahtaa miehen kainaloon!
Ärsytti exän kanssa, kun sille se ei sopinut, tuli liian kuuma. Ja sitten se kuorsaus...
Todellakin vaihtamalla parani.
Sun kainalossa nukkuu mies?