Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 12kg ja olen nyt normaalipainoinen, jee!

Vierailija
28.03.2014 |

Lisäksi olen nostattanut kuntoani ja harrastan innokkaasti lenkkeilyä. Juoksen helposti 11km lenkkejä ja aion juosta puolimaratonin toukokuussa. :) Olen tosi ylpeä tästä kaikesta. Enää en laihduta, mutta jatkan kutakuin samaa ruokavaliota kuin tähänkin asti ja jatkan liikkumista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:19"]

Lisäksi olen nostattanut kuntoani ja harrastan innokkaasti lenkkeilyä. Juoksen helposti 11km lenkkejä ja aion juosta puolimaratonin toukokuussa. :) Olen tosi ylpeä tästä kaikesta. Enää en laihduta, mutta jatkan kutakuin samaa ruokavaliota kuin tähänkin asti ja jatkan liikkumista.

[/quote]

Vierailija
2/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvin tehdystä työstä! Ilmeisesti kyseessä jonkinlainen elämäntaparemontti? Nauti täysillä hyvästä fiiliksestä, jaksamisesta ja terveestä olosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä! Kauanko projektiin meni? 

Vierailija
4/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joo. Paino on päässyt hitaasti lipumaan ylöspäin, eikä ole tuntunut olevan aikaa ja energiaa lapsilta itsen miettimiseen. Nyt viime syksynä kolmannen lapseni ollessa puolivuotias päätin tehdä muutoksia, ja askel kerrallaan etenin. Loppujen lopuksi kaikki kävi tosi helposti.  Olen ihan hurahtanut lenkkeilyyn, ja toivon saavani sen juurrutettua päiviini niin tiukasti, ettei se putoa pois sittenkään kun olen taas työelämässä. Nyt lenkit tuntuvat omalta vapaudelta, yksin vain juoksen pitkin maailman teitä musiikkia korvissa. Voi olla ettei halu päästä ulos ja kotoa pois ole töiden päälle enää niin suuri. Mutta toisaalta 30min lenkki arkena pari kertaa ja pidempi viikonloppuna ei ole paljon pois illoista.

ap.

Vierailija
5/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tippuo 3,5kg, keväällä loput. :) ap

Vierailija
6/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa =)
Odotan että löytäisin itsekurini jostain että voisin tehdä vastaavan aloituksen vielä jonain kauniina päivänä =)

Vierailija
7/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty ap.

Itse olen kuukauden verran käynyt reippailla kävelylenkeillä 5-6krt viikossa.

Kävelen kerralla 5-10km lenkkejä ja haluaisin myös aloittaa juoksun/hölkän, mutta multa ei juoksu vaan luonnistu, tuntuu että parin minuutin päästä lähtee henki.

Kerrotko, miten itseltäsi onnistui juoksun aloitus?

Multa paino tippunut nyt kuukaudessa 4,5kg, olen normaalipainoinen 67,5kg ja 173cm pitkä.

Vierailija
8/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onnea! Itsellä on sama edessä( synnytyksen jälkeen )

Vierailija
9/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:29"]

Loistavaa =)
Odotan että löytäisin itsekurini jostain että voisin tehdä vastaavan aloituksen vielä jonain kauniina päivänä =)

[/quote]

Ei laihdutukseen tarvitse itsekuria.

Vierailija
10/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa! mäkin juoksen pitkiä lenkkejä useamman kerran viikossa, vaikken ole koskaan laihduttanut. juoksu on hieno laji, mä aloitin sen 3 v sitten 48-vuotiaana. mäkin oon juoksennellut 20 km ja puolimaratoneja. koskaan ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
11/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa juoksun alku lähti tosi helposti. Olen lenkkeillyt paljon joskus 20+ ikäisenä, mutta tässä välissä kaikki unohtui. Viime syksynä kävin kerran lenkillä miehen kanssa, mutta en jaksanut juosta kuin ehkä kilometrin putkeen. Tammikuussa aloin käymään kerran viikossa zumba+kahvakuula -yhdistelmässä, kun tuntui että lapsilta taas pääsi. Ehkä se sitten nosti kuntoa, koska kun tammikuun lopulla lähdin lenkille, se olikin tosi helppoa ja juoksin jo 6km ekalla kerralla. Sitten kerran mies ehdotti että juostaisiin yhteen risteykseen ja takaisin, arviolta siinä piti olla matkaa yhteensä noin 6km. Siitä tulikin 9km, hups! :D Tajusin sitten jaksavani enemmän kuin luulinkaan, ja aloin lenkkeillä enemmän. Latasin puhelimeen sports trackerin, joka innosti lisää. :) Nyt juoksen kolme-neljä lenkkiä viikossa eripituisia lenkkejä ja käyn siellä zumbakuulassa.

ap

Vierailija
12/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä minusta laihdutukseen tarvitsee itsekuria! Todellakin tarvitsen sitä joka päivä. Tarvitsin sen päätöksen, että nyt loppuu se välistä vetäminen, syön vain ruoka-aikoina ja vain terveellisiä aineksia. Joudun kyllä selittämään itselleni melkein joka päivä vieläkin miksen nyt ota sitä ylimääräkeksiä tässä ja lisänäkkäriä tuossa tai syö lasten lautasilta loppuja. Ei ole enää vaikeaa, mutta kyllä käyn nämä keskustelut. Ja alkuun erityisesti, puhuin itselleni tiukkaan sävyyn joka aterialla. Nyt ruokamäärät ja -ainekset on vakiintuneet samoiksi, ettei niin tarvitse enää miettiä.

ap

Vierailija
13/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä on tavoiteaikasi puolimaratooniin? mä olen juossut sen kahdesti, 1h56min ja 1h53min.

Vierailija
14/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni ekalle kerralle on selvitä siitä hengissä maaliin asti. :D Kympin juoksen tuntiin noin, joten varmaan selviän ihan kohtuullisessa ajassa. Mutta ekalla kerralla nöyrästi mukaan.  ap

Vierailija
15/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi hengissä maaliin on erittäin hyvä tavoite. niin se on mullakin aina, hengissä maaliin ja maaliin asti vaikka konttaamalla.

tsemiä!

Vierailija
16/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. jatkaa. Kävelen tosiaan melko vauhdikkaasti 8km tunnissa, joten luulis että tosta on suht helppo siirtyä hölkkään, mutta ei......:(

Vierailija
17/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, sun kannattaa jo tolla vauhdilla ottaa osaa kävelykilpailuihin :)

Vierailija
18/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,  sun kannattaa aloittaa intervelleittain. Juokse ensin se pari minuuttia, sitten kävele kunnes henki tasaantuu, sitten taas juokset. Juoksukunto nousee tosi nopeasti kun sitä harjoittaa noin 3 krt viikossa. :) ap

Vierailija
19/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

intervelli

rofl reps kops  yolo

Vierailija
20/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, intervalli tietenkin. :D ap