Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elämä menee vaikeimman kautta, melkein asiassa kuin asiassa!?
27.03.2014 |
Miksi kaikki on NIIN vaikeeta. Vaikka kuinka yrittää kaikki menee vaikeimman kautta, kohta ei enää jaksa. Karma? Kohtalo?
Ei auta rukoilut eikä mikään, ei mikään.
Kommentit (4)
Olisiko elämä asenne?
Kaikilla meillä on vaikeutemme, mutta toiset jaksavat valittaa 20v vanhoista asioista ja uusista vielä päälle, toiset katselevat että katsopa kuinka kaunis sateenkaari tulee auringonpaisteella ripsissä kimalteleviin kyyneliin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En osaa vastata mikä siinä on, mutta sama juttu täällä...
Mulla myös.
Muutaman viime vuoden elämäni: työttömyys, masennus, avioero, syöpä, köyhyys, yksinäisyys.
Mitäs seuraavaksi?
Alue: Aihe vapaa
Niin, jotenkin tuntuu että kaikki mihim koskee muuttuu p'skaksi ja aina on väärässä paikassa väärään aikaan. Ja mitä enemmän pyytää yläkerrasta, enkeleiltä jne. apua, sen enemmän tulee kuraa niskaan.
Pitäskö pyytää sitä apua siltä toiselta puolelta...tulisko se sitten...
Sitten on lähipiirissä niitä joilla elämä luistaa aivan uskomattomalla tavalla ja suunnitellusti (ja tähän pakko laittaa että ihan itse sanovat ettei heillä ole koskaan ollut missään mitään hankaluuksia, itsekkin ihmettelevät "tuuriansa - ikäänkuin kaikki tuotas oikein eteen...).
Ja mulla vaikka mitä ja kuinka yrittäisi, matto vetästään jalkojen alta tavalla tai toisella. Tätä jatkunut jo 20v, eikö tää koskaan lopu, enköhän mä oo jo kärsinyt tarpeeksi, saisko vähän edes hyvää tuuria? onko se liikaa pyydetty...