Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sorttiaseman hinnat

Vierailija
23.11.2020 |

Paljonko ne perii jos vie jenkkisängyn ja ruokapöydän. Sivuilla hinnat kuutioina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin ihmetellyt tuota hinnoittelumallia kuutioittain. Jenkkisänky ja ruokapyötä ovat varmaan jotakin 2-5 kuutiota riippuen siitä miten he sen laskevat. Minä olen päätynyt siihen että puran vanhat huonekaluni atomeiksi ja poltan polttokelpoisen saunan pesässä, metallit metallinkeräykseeen ja loput vähän kerrallaan sekajätteastiaan.

Vierailija
2/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinta on 50 taidan jättää kierrättyksen yölle, on motarin levähdyspaikoilla hiljasempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokapöytä on kierrätyskelpoinen vie se mieluummin kierrätyskeskukseen.

Vierailija
4/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pöytä on puuta, se maksaa ehkä euron.

Vierailija
5/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-25€. 

Vierailija
6/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sästää niin kannattaa putkaa osiin niin on halvempaa. Kuten joku jo mainitsikin, olen myös itse purkanut pari sohvaa ja sänkyä ja polttanut saunan pesässä puuosat, metallin kierrättänyt ja kankaat pikkuhiljaa sekajätteen sekaan omaan roskikseen. Tällöin sorttikeikka ollut ilmainen koska metallista ei ainakaan pk seudun sorttiasemalla tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
7/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se jotain 30 euroa täysi peräkärryllinen sekajätettä. Sellainen tavallinen henkilöauton perässä vedettävä.

Vierailija
8/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöautolla pari jätesäkillistä maksoi 2€. Hyvä omatunto on paljon arvokkaampi kuin jätemaksu.