Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia Helsingissä järjestettiin joulukauden avajaiset vaikka koronatilanne on paha?

Vierailija
22.11.2020 |

Ihmetyttää tuo helsinkiläisten toiminta. Helsingissä on uutisten mukaan tänään avattu joulukausi valtavalla yleisöjoukolla. Oulussa joulukausi avattiin jo yli viikko sitten perjantaina, mutta tarkkaa aikaa jouluvalojen sytyttämiselle ei kerrottu, koska koronan takia paikalle ei haluttu liikaa yleisöä. Oulun koronatilanne ei ole läheskään niin huono kuin Helsingissä, mutta silti Oulussa oltiin varovaisia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

T. H.gin asukas

Vierailija
2/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko tilaisuuden piti olla virtuaalinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun kukaan ei johda ja määrää, vaan luotetaan kaikkien tietävän miten pitää toimia...

Vierailija
4/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia

Vierailija
5/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia

Tosiaan, voisko olla joku apulaispormestarin väkisinjunttaama idea. Minäminä on hänen piireissään vahvana läsnä.

Vierailija
6/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kieltää kaikkialla, vaikka tv stä se joulun avaus nähtäväksi. Nää on aina yhtä ryysistä ja ihmiset seisoo suurinpiirtein toistensa varpailla.

Vierailija
7/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kunnollisia rajoitteita helsinki tulee saamaan lisää tartuntoja

Jos sirkus jatkuu, moni kuoleee

Vierailija
8/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut tahtoo niin kovasti riistää muiden elämästä koronan varjolla kaiken ilon? 

Vierailija
9/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tilanne on jo niin perseellään, että mitäpä sitä enää välittää.

Vierailija
10/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kenenkään ollut pakko mennä! Ihan oma valinta kaikilta!

Vierailija
11/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sinnemäki vielä puhumassa vihreitä. Ei ihme ettei Hesarikaan tuosta mitään uutisoi. Osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
12/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin paikalla ja vähemmän porukkaa oli kuin aikaisemmissa joulukadun avauksissa, jopa ihan väljää oli. 

Vierailija
13/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin paikalla ja vähemmän porukkaa oli kuin aikaisemmissa joulukadun avauksissa, jopa ihan väljää oli. 

Miksi sinne piti työntyä? Voitko avata kun en ymmärrä?

Vierailija
14/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oltiin koko perheen voimin Helsingin keskustassa joulun avajaisissa. Tänä vuonna ei tietenkään koronan takia voitu mennä. Joka paikassa kehotettiin ihmisiä olemaan tulematta paikalle. Jotkut eivät millään vaan usko.

Vierailija
15/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin riittää se kun saa mädäntyä rauhassa kotonaan ja kirjoitella av-palstalle, mutta toiset kaipaa elämäänsä jotain sisältöäkin. 

Vierailija
16/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin riittää se kun saa mädäntyä rauhassa kotonaan ja kirjoitella av-palstalle, mutta toiset kaipaa elämäänsä jotain sisältöäkin. 

No tämäpä vastaus se olikin sen verran tyhjentävä, että keskustelua ei kannata jatkaa. Mites se menikään se yksi sanonta, liittyi jotenkin kauhoihin ja lusikoihin...

Vierailija
17/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä ongelmana on, että enhän minä tartuta vaan ne muut. Minä voin mennä avajaisiin ja Lappiin ja etelänmatkalle, ne erikieliset tai nuoret tai vanhat tai ne muut ylipäätään tartuttavat ja niiden pitää eristäytyä, ei minun.

Vierailija
18/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin jotkut tuntuu kuvittelevan, suomalaisille ei ole annettu käskyä eristäytyä koteihinsa. 

Vierailija
19/19 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä vastaus se olikin sen verran tyhjentävä, että keskustelua ei kannata jatkaa. Mites se menikään se yksi sanonta, liittyi jotenkin kauhoihin ja lusikoihin...

Jos kysymys on luokkaa "Miksi sinne piti työntyä?", se näkyy vastauksen tasossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä