En usko koronaan
Joku tällä paniikinlietsomisella tienaa. eikä kausiflunssaa pahempia pöpöjä ole edes liikkeellä.
Kommentit (26)
samaa tääl! En usko koko höpötykseen! Kellään tutuilla ei ole ollut ja ulkomailla olevat tutut yhtä ihmeissään tästä kaikesta.
MISSÄ TÄMÄ KORONA NÄKYY??
Mun työkaveri on tällainen koronankieltäjä, ei käytä maskia, ei piittaa turvaväleistä, tuhahtelee vain ja puhuu salaliittoteorioista ym. Kyllä mua huolestuttaa, koska ollaan koronassa koko pulju hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
samaa tääl! En usko koko höpötykseen! Kellään tutuilla ei ole ollut ja ulkomailla olevat tutut yhtä ihmeissään tästä kaikesta.
MISSÄ TÄMÄ KORONA NÄKYY??
Käy kysymässä Meikun teho-osaston hoitajilta. Siellä se näkyy. Pitäiskö teille avata joku 24/7 tosi-tv?
Virus on totta, mutta sen kauheutta on paisuteltu. Suurin osa paranee tai sairastaa oireettomana. Virus on poliitiikan väline. Sen varjolla tehdään päätöksiä.
Jos virus olisi oikeasti hurjan vaarallinen, koulut olisi kiinni heti, mitään riskejä ei otettaisi. No se kertoo kaiken, että koulut ovat auki.
Uskon koronaan , että joku korona virus on olemassa
Tai siis uskon siihen enemmän kuin joulupukkiin
Mutta en usko paljoa enemmän kuin joulupukkiin
Ei sun uskoasi kysytä, kun se tulee.
Kuka sen todistaa että kuolleet kuolleet koronaan eikä normi influenssaan niinkuin muinakin vuosina
Kannatatko ap myös trumppia ja uskotko kaiken maailman salaliittoteorioihin? Liskoihmiset jne?
Ja näitä koronadenialisteja riittää...Turha sitten teholla itkeä siinä vaiheessa kun happi on loppumassa
Korona on olemassa, mutta ei erityisen vaarallinen ja tarttuu ilmeisen huonosti. On vaarallinen vanhuksille (joka on tietysti ihan normaalia) ja huonokuntoisille, siksi tämä onkin hyvä muistutus, että kannattaa huolehtia terveydestään ja nostaa vastutuskykynsä korkealle. Puolet porukasta on ylipainoisia, miksi ette tee asialle mitään? Miksi ihmiset tupakoivat, juopottelevat, eivät harrasta liikuntaa, elävät jatkuvassa stressitilassa, syövät ties mitä lisäainesotkua, sokeria, pikaruokaa yms.? Eipä ihme, että pelottaa, kun ei normaalioloissa välitä terveydestään mitään.
Pesen kyllä käteni, kuten normaalistikin, koetan nostaa vastutuskykyäni vielä korkeammalle, pidän turvavälit, baareissa en käy muutenkaan. Kaupoissa ärsyttää, kun maskipäät tunkee iholle. Itse en käytä maskia, koska siitä on todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Sinunkaltaisten takia korona leviää nyt Suomessa :(
Kuka tietää mitkä uutisotsikot ovat edes totta ja mitkä ei? Kuinka helppo on vääristää tilastoja eihän siihen paljon vaadita. Ihmiset sokeana uskoo kaiken tämäm hömpötyksen. JOS korona olisi niin vaarallinen, tosiaankin kaikki olisi kiinni. Tämä on ylipaisuteltua koko juttu, pelolla on niin helppo manipuloida ihmisiä. Tämä loppuu vasta kun ihmiset itse sen itse lopettavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää mitkä uutisotsikot ovat edes totta ja mitkä ei? Kuinka helppo on vääristää tilastoja eihän siihen paljon vaadita. Ihmiset sokeana uskoo kaiken tämäm hömpötyksen. JOS korona olisi niin vaarallinen, tosiaankin kaikki olisi kiinni. Tämä on ylipaisuteltua koko juttu, pelolla on niin helppo manipuloida ihmisiä. Tämä loppuu vasta kun ihmiset itse sen itse lopettavat.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/9f00a76d-8e4d-4e3c-a77f-da8a4d3f…
luitko?
Joo, 40v sukulainen oli ihan muuten vaan kuolemankielissä teholla. Vitsi, vitsi, esitti vaan.
Minä uskon että korona on olemassa, mutta kukaan ei ole todistanut, että se olisi influenssaa vaarallisempi - kuolintilastot on vielä toistaiseksi "juosten kustu". Odotamme niiden korjausta.
Edellä olevan takia en usko rajoitustoimiin.
Ihmiset ei kykene hahmottamaan tilannetta, jos valheessa on ripauskin totuutta ja se toutetaan joukkovoimalla määrätietoisesti, sitkeästi pommittaen. Taviksen aivot ei voi vastustaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Korona on olemassa, mutta ei erityisen vaarallinen ja tarttuu ilmeisen huonosti. On vaarallinen vanhuksille (joka on tietysti ihan normaalia) ja huonokuntoisille, siksi tämä onkin hyvä muistutus, että kannattaa huolehtia terveydestään ja nostaa vastutuskykynsä korkealle. Puolet porukasta on ylipainoisia, miksi ette tee asialle mitään? Miksi ihmiset tupakoivat, juopottelevat, eivät harrasta liikuntaa, elävät jatkuvassa stressitilassa, syövät ties mitä lisäainesotkua, sokeria, pikaruokaa yms.? Eipä ihme, että pelottaa, kun ei normaalioloissa välitä terveydestään mitään.
Pesen kyllä käteni, kuten normaalistikin, koetan nostaa vastutuskykyäni vielä korkeammalle, pidän turvavälit, baareissa en käy muutenkaan. Kaupoissa ärsyttää, kun maskipäät tunkee iholle. Itse en käytä maskia, koska siitä on todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Ei kehon vastustusta voi nostaa tuottamatta sille stressitilaa, syytä valmiuden kohottamiseen - ja kehon stressi on pidemmän päälle ehkä huonompi asia, kuin flunssakauden uhat. Jotka eivät edes koske muita kuin vauvoja, vanhuksia, ja raihnaisia.
No jos tämä koko korona olisi ihan puppua vaan, tai normaalin influenssan veroinen tauti, niin miksi koko maailman ekonomia olisi pistetty nurin tämän vuoksi?
Matkayhtiöt ja lentoyhtiöt konkursseihin? Valtiot maksamaan kaiken?
Miksi, oi sinä Ap ja muut te vastaavat?
Antakaa joku järkevä vastaus, niin uskon!
Ei se olekkaan uskon asia. Joten siihen ei ole pakko uskoa, mutta varovainen kannattaa olla ja suojautuminen on suositeltavaa ja jossain pakollista.