Miten olette harrastaneet liikuntaa korona-aikana
Jos ei uskalla mennä salille tai uimahalliin, miten olette pitäneet itseänne kunnossa koronan aikana? Kävely ja juoksu tietty aina hyviä vaihtoehtoja, entä muuta?
Kommentit (33)
youtube ja jumppamatto. Muuta ei tarvita.
Lopetin 5-6krt/vko treenaamisen maaliskuussa. Sen jälkeen olen muutaman kerran hölkännyt lyhyen lenkin, mutta pääasiassa vain kävellyt lähiseudulla saadakseni raitista ilmaa. Kunnon treeniin tottuneena kaikki kotijumpat tuntuvat niin tyhjänpäiväiseltä näpertelyltä, että olkoon. Onpahan sitten jotain mitä työstää kun salille ja spinningsaliin taas uskaltaa mennä.
Olen itse asiassa alkanut liikkumaan enemmän! Aloin joogaamaan 3xviikossa ja lenkkeilemään. Aikaisemmin kävin kerran viikkoon ohjatulla jooga tunnilla. Netissä on aika hyviä ohjeita
Liikkua voi, vaikka sitä ei erityisesti "harrastakaan" Eikä siihen mitään saleja tai muita vempaimia tarvita.
Kävellen 12 000 askelta/pvä olen saanut 20 kg pois painoa nyt korona-aikana. Kesäll uin lisäksi 1 km/päivä. Nyt harkitsen jotain kotijumppaa.
Olen kävellyt, jumpannut kotona, käynyt työpaikan salilla, lähiuimahallissa ja karatetreeneissä. Uimahalli nyt jäänyt pari viikkoa sitten tauolle omalta osaltani ja toistaiseksi seuran treenit kielletty yli 20 vuotiailta. Treenaan siis kotona karatea itsekseni sekä youtuben treenivideoiden kanssa. Kotona teen myös erilaisia lihasliikkeitä.
Kotona jumppaan kahvakuulilla ja step-laudalla ja ulkona pyöräilen, lenkkeilen ja teen hyppytreenejä.
Sali ja uinti ;) turha pelko pois, se on jo haitallisempaa kun korona.
Lisäksi oon jatkanut mun kammpailulajia ihan normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin painohulavanteen ja olen sitä pyöritellyt.
Jos luulet, että tuo riittää liikunnaksi, niin olet pahasti hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin painohulavanteen ja olen sitä pyöritellyt.
Jos luulet, että tuo riittää liikunnaksi, niin olet pahasti hakoteillä.
Juuri tähän viittasin aiemmin kommentissani. Mikään, mitä voi tehdä yhtäaikaa tv:n katsomisen kanssa, ei ole hyvällä tahdollakaan liikuntaa.
eri
Käyn kaupat kävellen edestakaisin. On sen verran matkaa kauppoihin että kertyy viikossa ihan mukavasti kilometrejä.
Hyötyliikuntaa kirjoitti:
Käyn kaupat kävellen edestakaisin. On sen verran matkaa kauppoihin että kertyy viikossa ihan mukavasti kilometrejä.
Korona-aikaan ei kyllä kovin monasti viikossa pitäis kaupoissa laukkoa. Haetko maanantaina margariinin ja tiistaina maitopurkin jotta voit keskiviikkona hakea munia ja torstaina onkin jo maito loppu?
Käyn salilla ja ratsastamassa. Ihan samalla tavalla kuin ennenkin koronaa.