Minkä kaukomatkakohteen valitsisit?
Korona-ajan matkahaaveilua. Jos saisit valita minkä kohteen tahansa, minkä valitsisit ja miksi?
Kommentit (17)
Cambodia, ehdottomasti! :)
Vireä yöelämä ja miellyttävää seuraa tarjolla
Suomi. Haluaisin päästä tapaamaan mummoa, muuta sukua ja ystäviä. Terveisiä Yhdysvalloista.
En mitään. Ikävä olis joutua 10 pvn karanteeniin kohdemaassa.
Olen aina halunnut käydä Koreassa :)
Madagaskar siellä on joukkoraiskaajia ja ruttoa tai sudaniin siellä on polio ....Somalia siellä on malariaa ....Florida krokotiilejä .....Egyptiin siellä faaraoita . Arabiaan siellä on sodoma . Babylon . No ehkä Kreikkaan sitten ....
Argentiina. Tangoa Buenos Airesissa, Iguassun putoukset, hiiligrillipihvejä ja punaviiniä malpec-rypäleestä, Tulimaan pingviinit ja Kap Horn.
Sillä on Jumala niin meitä rakastanut että antoi ainoan poikansa Jeesus ettei yksikään joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän . Paratiisissa ei raiskata ketään ei kukaan,vääriä opetuksia.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ikävä olis joutua 10 pvn karanteeniin kohdemaassa.
Tää olikin haaveilua eli minne lähtisit, jos voisi matkustaa vapaasti.
Australia tai Uusi-Seelanti, ois niihin ihana päästä uudestaan.
Etiopiassa toimii tulivuoret ! Joku YouTube video . Tulista massaa tulta ja tulikiveä .
Vierailija kirjoitti:
Vietnam olisi aika eksoottinen
Ihan mainio paikka muuten, mutta nykyään poliisi siellä suhtautuu turhan jyrkästi ja torjuvasti yöelämän rientoihin... :-/
cap verde , salin saari.oon käyny 1 kerran ja meen toistekin.
Olen käynyt New Yorkissa, Pekingissä, Tokiossa ja Rio de Janeirossa. Seuraava kaukomatka on ollut suunnitelmissa katsomaan Taj Mahlia Intiaan. Myös Australia, Afrikan safari ja Etelämantereen risteily on haaveissa. Jep, ja inkarauniot.
Chile. Haluaisin Patagoniaan ja Atacaman aavikolle.