Majoittaisitko vierailijoita Helsingistä vallitsevassa tilanteessa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En vieraita, tuttuja korkeintaan.
Vierailijat, ei vieraat.
En näe syytä miksi en. Ystäväni & sukulaiset eivät sairaana tulisi, mieluummin heitä näen kun olen näkemättä.
No en tod. Kyllä se sukulainen tai tuttu Hesasta tartuttaa koronan yhtä lailla kuin tuntematon hesalainen, jos ovat infektion saaneet. Pysykööt kotonaan tai menkööt hotelliin sen ajan kunnes korona täällä jyllää!
No se vähän riippuu tapauksesta. Esim. siitä, kuinka tärkeän syyn takia täällä vierailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieraita, tuttuja korkeintaan.
Vierailijat, ei vieraat.
En sanoisi tuttuja sen paremmin vierailijoiksi... jos valita pitäisi niin ehkä sitten meidän vieraiksi.
Riippuu tyypistä, jotain huithapelia en.
Vierailija kirjoitti:
No en tod. Kyllä se sukulainen tai tuttu Hesasta tartuttaa koronan yhtä lailla kuin tuntematon hesalainen, jos ovat infektion saaneet. Pysykööt kotonaan tai menkööt hotelliin sen ajan kunnes korona täällä jyllää!
Menkööt hotelliin vaikka ei olisi koronaakaan, tämä ei ole mikään majatalo vaan minun kotini.
En majoittaisi muussakaan tilanteessa. Ei ole tilaa. Menkööt hotelliin. Kesällä mökille olen majoittanut.
Jos Helsingin sukulaiset haluavat tulla meille niin toivotan tervetulleiksi.
En. Asun itsekin Helsingissä. En majoittaisi tässä tilanteessa ketään.
En todellakaan halua majoittaa, enkä majoita, ketään kotiin enää koskaan. En ole majatalon pitäjä.
En majoittaisi. Siinä tapauksessa voisin tehdä poikkeuksen, jos olisivat eristäytyneet täysin 2 viikoksi ennen tuloaan. Eli eivät käyneet töissä, koulussa, harrastuksissa, kaupassa, kirjastossa, terassilla, bussissa tai kavereilla. Eli eivät oikeasti missään.
Helsingissä asuvana en suostu edes kahvittamaan ketään ja susirajantaussukulaisetkin saavat pysyä siellä missä ovat. Videopuhelut on keksitty.
Minä en majoittaisi mitään vieraita minään aikana. Menkööt hotelliin.