Kuorsaako teidän lemmikit?
Just kuuntelen koiraa päiväunilla. Käpälät vispaavat ja kova kuorsaus kuuluu, eikä ole edes mikään lyttykuonoinen malli vaan ihan normaalinenäinen. :-D Tehnyt tuota pennusta saakka.
Kommentit (10)
Lattialla ei kuorsaa mutta omassa pedissä rullana tuhisee. Valkkari.
Ainakin minun kissani kuorsaavat. Maatiaisia ovat, mutta toisella on aina ollut taipumusta öhinään. Eläinlääkärin mukaan ahtaat hengitystiet. Toinenkin kuorsasi ollessaan ylipainoinen. Oli unen saannissa itsellä ongelmia, kun jalkopäässä karvahaalarit vetivät vuorovetona hemmetillistä rohinaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kissat kuorsata?
Mun kissavainaa alkoi kuorsata hyvin äänekkäästi about 15 vuoden iässä <3
Koirani pitää sellaista puppuppup ääntä, joskus haukkuu unissaan mutta ei liene kuorsausta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kissat kuorsata?
Mun kissa kuorsaa. On ihan maatiaiskissa, mutta saanut kaikin tavoin huonon startin elämäänsä (elsu-tapaus). Sillä on ilmeisesti rakenteellisesti hieman liian ahtaat "käytävät" päässä ja tästä kuorsauskin johtuu. Toinen ongelma on silmätulehdukset.
Muut omat kissat eivät kuorsaa. En tiedä onko tätä ongelmaa lyttykuonoisilla rotukissoilla. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kissat kuorsata?
Kyllä kuorsaa, meidä molemmat kisut kuorsaa, ihania.
Todella äänekkäästi. Joskus jopa herään siihen yöllä kun koira kuorsaa menemään, iän myötä yhä kovemmalla äänellä. Kuorsaa melkein yhtä kovaa kuin ex-mieheni.