Jouduin teinini kanssa tosi noloon tilanteeseen (toivon asiallista keskustelua)
Tästä ei varmaan saa puhua, mutta asia vaivaa tosi paljon. Toivonkin asiallista keskustelua.
Olin keittiössä normaalisti laittamassa ruokaa. Teini ei varmaankaan tiennyt minun olevan siellä ja oli varmaan tulossa vain nopeasti hakemaan ruokaa/juomaa. Poika selvästi säikähti, kun näki minut ja lähti nopeasti pois. Ehdin kuitenkin huomaamaan, että pojalla oli teltta täysin pystyssä. Nyt on lukkiutuneena omaan huoneeseen. Varmaan noloissaan
Ja ei, tämä ei valitettavasti ole provo. Harmittaa koko tilanne ihan älyttömästi..
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä nolompaa siitä tulee jos aloitat jonkun keskustelun aiheesta.
Tämä! Jatkat elämää täysin normaalisti niin teinikin rentoutuu.
Ei voi! Soputeltta! Järkyttävää! EI EI. Minun pojallani!
Aha, kiva kun jaoit tämän meidän kanssa, että poikas on ilmeisesti murrosikäinen ja sen takia saa erektioita.
Pojalle vasta noloa kun ei äiti tajua ja kirjoittelee siitä vauvapalstalle.
Minkä ikäinen poika ja onko tyttöystävää?
Vierailija kirjoitti:
15v, en tiedä onko tyttöystävää. Miten se tähän liittyy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15v, en tiedä onko tyttöystävää. Miten se tähän liittyy?
Ap
Jos on tyttöystävä ni voit olla varma että sun poika ei vaan pussaile..
Välttelet sitä loppupäivän niin eiköhän tuo siitä. Älä juttele edes imuroinnista sille nyt. Mahdollisimman vähän kohtaamisia, kyllä se sen muutaman päivän päästä on jo vähän saanut mielessään rauhoittumaam.
Meinas takaapäin sun pyllyyn työntyä mut sit säikähti kun näki et sä huomasit
Mä olen taas sitä mieltä, että kannattaa ottaa asia puheeksi ja käydä nämä asiat läpi. Herkkä teini tarvitsee tukea seksuaalikasvatukseen.
Aatelkaas kun siellä Sentineleillä se alkuasukaskansa kulkee kokonaan ilman vaatteita, vauvasta vaariin.
Ällöttää tälläiset äidit jotka tulee kertomaan että löysi esim. siemennestettä jostain lakanoista tai kortsuja roskiksista.