Jos Uusimaa suljetaan kuten keväällä..lähdetkö pakoon ja minne?
Kommentit (65)
Saattaisin lähteä stadista aina Espoon Lippajärvelle asti. Siellä asuu sukulaisia, mutta harvoin tulee käytyä, kun sen verran matkaa.
En oo koko vuonna poistunu täältä joten eipä vaikuta omaan elämään mitenkään😂
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaisinta on lähteä pois ja tartuttamaan tautiansa muualle suomeen. Siihen on syynsä että nämä ihmiset halutaan pitää siellä. Ei sieltä pois lähdetä. Koko pointti katoaa
Sun harhaluulo on että kaikilla jotka liikkuvat, on korona?
Ei semmosia sulkuja niin vaan tehdä. Tuskinpa enää suljetaan toista kertaa. En myöskään usko, että valmiuslakia otetaan enää uudestaan käyttöön.
Ei ole tarvetta lähteä mihinkään, enkä halua lähteä omasta kodistani. Mihin mä edes lähtisin?
Välttelen ihmisjoukkoja, en käy muualla kuin kaupassa myöhään illalla/yöllä ja kerran kk kirjastossa. Miehen kanssa molemmat teemme töitä kotona, ei meillä mitään hätää ole.
Terveille korona ei oo mitään, ne on ne monisairaat jotka kuukahtavat mistä vaan.
Jos olisi kesä niin voisin lähteä mökille ja siellä koko kesän vietinkin. Mikään korona ei tähän mitenkään liittynyt vaan yksinkertaisesti rakastan olla kesät mökillä. Muutoin vietän vuoden omassa kodissani pk-seudulla tai kokonaan ulkomailla, joten mihinpä sitä täältä lähtisi.
Noh, töissä on varnaan pakko käydä silloinkin...
Lähdetään mummolaan ja aivan varmasti liikutaan kaupassa ja kylällä ilman maskia, rangaistukseksi.
Olen liikkunut koko kevään, kesän ja syksyn julkisilla kulkuvälineillä (myös ruuhkaisissa sellaisissa), ruokakaupoissa, työpaikalla ja olen myös ollut jo monen positiiviseksi todetun kanssa tekemisissä. Silti porskutan edelleen terveenä, voihan se korona tulla mistä tahansa, mutta ei auta kun töissä on käytävä, kaupassa on käytävä ja jotkut matkat nyt vaan joudun tekemään julkisilla. Elämästäni ei tulisi yhtään mitään jos pelkäisin.
En todellakaan lähde minnekään, vastuuton ajatus. Sulun idea on että uusmaalaiset eivät levitä tautia. Ensi vuonna on uusi joulu. Nyt mennään omalla porukalla,
Vierailija kirjoitti:
Olen liikkunut koko kevään, kesän ja syksyn julkisilla kulkuvälineillä (myös ruuhkaisissa sellaisissa), ruokakaupoissa, työpaikalla ja olen myös ollut jo monen positiiviseksi todetun kanssa tekemisissä. Silti porskutan edelleen terveenä, voihan se korona tulla mistä tahansa, mutta ei auta kun töissä on käytävä, kaupassa on käytävä ja jotkut matkat nyt vaan joudun tekemään julkisilla. Elämästäni ei tulisi yhtään mitään jos pelkäisin.
Korostan siis, että toki pidän maskia, pesen käsiä ja pidän turvaväliä ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
En taatusti lähde minnekään. Täällä Uudellamaalla (ja varsinkin Stadissa) on kaikki mitä ihminen tarvitsee.
Hyvä. Pysy vaan siellä että tauti ei leviä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Lähden mökille.
"Nyt ei ole oikea aika lähteä mökille."
Taas Stadilaiset vauhdissa. "Ei muualla Suomessa ole mitään tarjottavaa". Mistä tiedät?
No en todellakaan lähde, olen töissä terveydenhuollossa, ei kaikilla ole etätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään mummolaan ja aivan varmasti liikutaan kaupassa ja kylällä ilman maskia, rangaistukseksi.
Siis ketä rankaisette ja mistä?
Ollaan jo miehen kanssa mökillä Levillä. Ruokakassit tulee kerran viikossa ovelle. Täällä ollaan helmi-maaliskuuhun asti. Mies tekee etätöitä ja minä hoidan kahta alle 2v lasta.
Parasta aika olla täällä turvassa.