Jos Uusimaa suljetaan kuten keväällä..lähdetkö pakoon ja minne?
Kommentit (65)
En mihinkään. Mitäköhän muualla Suomessa on sellaista mitä tarvitsisin?
Miksi täältä pitäisi pois lähteä? Riittää kun kiertää julkiset paikat kaukaa niin ei tauti tartu.
Mennään mökille, kuten keväälläkin.
Idioottimaisinta on lähteä pois ja tartuttamaan tautiansa muualle suomeen. Siihen on syynsä että nämä ihmiset halutaan pitää siellä. Ei sieltä pois lähdetä. Koko pointti katoaa
Miksi ihmeessä lähtisin pois kauniista kodistani? Ei ole muualla Suomessa minulla mitään tarjottavaa kuin ankeutta.
Mihin sitä kotoaan lähtisi?
Kun osaa noudattaa annettuja ohjeita eikä ole halua eikä pakkoa käydä tungoksessa, parasta on olla siellä missä elämä on
Voisiko tän mielikuvituspaniikin luomisen jo lopettaa
Tee mitä teet, mutta turha maalata piruja seinälle
Uudenmaan sulku oli laiton eikä tule toistumaan. Joten kysymys on täysin teoreettinen.
Uusimaalaiset lähtee taas maakuntiin levittämään virusta
Lähdetään mökille Kirkkonummelle.
Mitä ihmettä minä tekisin Uudenmaan ulkopuolella kun mulla on koko elämä täällä? Mökkiläiset saattaa lähteä mutta eivät alunperinkään ole uusimaalaisia joten sinne kotikulmilleenhan ne vaan palaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusimaalaiset lähtee taas maakuntiin levittämään virusta
Eli junantuomat lähtee. Ihminen jolla juuret ja perhe pk seudulla ei ole mitään tarvetta lähteä yhtään mihinkään. Nähtiinhän se jo keväällä.
Ens viikolla lähtö. Joululahjat oon ostanut jo, joten vien ne myös mukanani.
Onneksi somaleilla ei ole kesämökkejä
Kevään lockdown ei toiminut koska ei ollut ulkonaliikkumiskieltoa
Ihmiset juhlivat uudenmaan kapakoissa juoden kaljaa tuopista, sylkivät ja nussivat kuin kiimaiset siat
Jos sulku tulee, pujahdan juuri ennen sen voimaantuloa ulos täältä. Ihan sama, vaikka tulisi korona mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset juhlivat uudenmaan kapakoissa juoden kaljaa tuopista, sylkivät ja nussivat kuin kiimaiset siat
Ravintolat olivat kiinni/saivat myydä noutoruokaa maaliskuun lopulta kesäkuun alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaan kapakat olivat keväällä kiinni, kuten muuallakin maassa.
Miksi ihmeessä mä lähtisin kodistani jonnekin perämetsään???
En taatusti lähde minnekään. Täällä Uudellamaalla (ja varsinkin Stadissa) on kaikki mitä ihminen tarvitsee.