Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selittäkää tämä: (nettideittipalstat) Miksi komeat miehet kiinnostuvat minusta?

Vierailija
25.03.2014 |

Koen olevani ihan tavallisen näköinen nainen. Olen deittipalstalla kuvattomalla profiililla ja miehiä lähestyessä lähetän heille kuvani. Moni tavalllista komeampi mies kiinnostuu minusta, mutta tavallisen näköiset ei, jotka mielestäni ovat "tasoisiani". Vai johtuuko tuo siitä, että ne käsitykseni komeat miehet ovat vain minun silmääni poikkeuksellisen komeita vai mistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne tavallisen näköiset ovat vähän hämmentyneitä eivätkä osaa osoittaa kiinnostustaan.

Ne komeat taas voivat edetä ihan normisti niin kuin etenisivät kenen tahansa naisen kanssa.

Vierailija
2/5 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on  huijareita, auervaaroja, pelimiehiä, rikollisia tai muuten vaan pahat mielessä. näytät varmaan helpolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huijareiden feikkiprofiileita.

Vierailija
4/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:58"]

Tai ne tavallisen näköiset ovat vähän hämmentyneitä eivätkä osaa osoittaa kiinnostustaan.

Ne komeat taas voivat edetä ihan normisti niin kuin etenisivät kenen tahansa naisen kanssa.

[/quote]

mutta kun juttu on se, että minä lähestyn näitä tavallisen näköisiä. Luulisi olevan heille helppoa vastata, kun olen kuvankin lähettänyt. Juuri sen lähettämisen jälkeen hiljenevät.

.t.ap

Vierailija
5/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu. Jos laitan kuvani ensin, ei mies edes lähetä kuvaansa. Luulisi nyt sentään sen verran munaa olevan, että pystyy kuvansa lähettämään vaikka ei olisi kiinnostunutkaan. Ei se kuvan lähettäminen sentään mihinkään jatkoon sido. Muutaman kerran käynyt näin ja opein, että en lähetä kuvani ennen kun mies on ensin lähettänyt omansa. Baareista sentään saa seuraa, mutta taitaa nettideittaajat hakea sitä mallin näköistä naista. En ymmärrä, mikä kuvassani voi olla vikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi