Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nk. taikamukista kysymys

27.07.2006 |

Onko muiden mielestä taikamukista vaikea saada nestettä juomallakin ulos? onko kellään jotain niksiä siihen miten sitä helpottaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksiä en ole keksinyt, miten helpottaa juomista. käytettiin sitä mukia sitten esikoisella ihan tavallisena nokkiksena vaan..Tällä kuopuksella ei vielä ole ollut käytössä.

Vierailija
2/6 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän merkkinen taikamuki sulla on? Olen kuullut, että oisko ollut Emman taikamuki (jos ees sillä on)?, ni siitä on vaikea juoda. Meillä Aventin ja oikein vauhdilla tulee siitä taikamukista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikken ap olekaan.. =)

Mutta meillä on Mam- taikamuki. Siitä on ainakin tosi hankala saada mitään ulos, ja olen itse kokeillut, sain imeä posket lommolla, että tuli pari tippaa vettä läpi.. outoa..

Vierailija
4/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä on tosi vaikee imeä kun ite myös kokeilin.

Mutta niksi siihen: mukin kannessa on siellä sisäpuolella semmonen venttiili tai miks sitä nyt sanois nii löysytin sitä vähän! siis en painanut niin tiukasti sitä paikoilleen.. ja kyllä alko tulemaan! No poika tykkää kuitenki enemmän tuttipullosta mut osaapa onneks juoda jo siitäki.. tiukan paikan tullen:)

Vierailija
5/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kun imee, niin oikein hätkähtää kun tulee yhtäkkiä niin paljon vettä suuhun. Enemmänkin vaikeutta on siinä, kun ei tajua aina oikein imeä, vaan puree sitä nokkaa. Siks annankin yleensä vaan mukin reunalta hörppyjä.

Vierailija
6/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aventi ois siis hyvä...hmmm...en viittis vaan toista ostaa, ehkä koitan löystyttää...