Lego Super Mario, kokemuksia?
Mikä tuossa on siis idea? Rakentaa joku rata ja liikuttaa ukkelia siinä? Kuulostaa omaan korvaan jotenkin tylsältä, tai pikemminkin siltä, että lapsi kyllästyy siihen nopeasti. Toivoo nyt siis tätä jouluksi... toiveena oli toinenkin lego-paketti, joten pähkäilen näiden välillä. Onko jollain tätä jo ja onko ollut hyvä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Rakentaminen on se idea, ei niillä leegoilla yleensä sen jälkeen leikitä kun rakennelma on valmis.
No riippunee varmasti lapsesta. Meillä kyllä muilla lego-sarjoilla on leikittykin, ei toki kaikilla. Mutta ehkä se juuri saa tässä empimään. Rakentelu näyttää melko, hmm, simppeliltä kun on tuollainen pelkkä rata? Eli onko tässä siis idea ennemminkin se pelaaminen vai rakentelu? Rakenteluksi näyttää vaan niin helpolta ja vähän tylsältä niin mietin onko turhake ja toiveena enimmäkseen "koska muutkin".
Mun mielestä rakentamine ei oo tässä se juttu vaan sen itse rakennetun radan pelaaminen ja kolikoiden keräys ja tähän tarvitaan se Mario ukko. Ja on kiva, voin suositella ;)
Mun poika oli Mario -legoista tosi innoissaan, mutta sitä kesti viikon verran. Nyt ne on tuolla käyttämättöminä ja rakentaa vanhoista legoistaan autoja...
Kiitos :) Luulen, että meillä ne jäisi alkuinnostuksen jälkeen vähälle käytölle. Palat näyttää siltä ettei niistä oikein muutakaan kunnolla voi rakentaa.
Rakentaminen on se idea, ei niillä leegoilla yleensä sen jälkeen leikitä kun rakennelma on valmis.